First  Prev  1  2  3  Next  Last
Tau pasal Binatang x?
Malaysian
994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Cyberjaya
Offline
Posted 10/24/08

UCHIHAMADARAWARRIOR wrote:


Takiro-kun wrote:

Kita ada 2 ekor kura2 ni...Tapi sjk kblkgn ni yg betina 2 asyik b'gerak-grk x henti2. Selalunya yg jntn je b'grk byk. Sbb tulah nak mintak tolong drpd yg pkr.Ad sesape tau psl ni?!!


kura-2 tu tak selesa kut dibawah jagaan awk



mungkin sbb kura2 betina tu mintak cerai ngan kura2 jantan tu kot..lepas kena cerai
tu yg hepi semacam je kura2 betina tu...
yg jantan of cos rase sedih kan?

Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 10/24/08
tak kut
boleh cari pengganti
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 10/24/08
gurau-2 jer
kita tak tahu apa perasaan kura-2 tu
Posted 11/2/08
forum ni pun lama dah x jalan
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/4/08
sbb saya tak

push up korang

sy bz main ae game
Posted 11/4/08

Takiro-kun wrote:

........huhuhu....smpi hati awk kata mcm tu.....


knapa cakap pelik sgt.....ckap KL erk?orang Kl pon x camtu slalu

Berdasarkan Kajian Aku.....

Mungkin,jantan tu dah x larat......tapi kalau nak diikutkan...mmg penyu akan bertelur di dalam pasir bkan dalam laut.....ambulans xder kena mengena....mmg bagus hang bela penyu...sbab itu edangered species...sama2 lah kita menjaga haiwan yang hampir pupus....tapi kalau betina tu aktif salah ke?mungkin jantan dijangkiti virus kot....cpat2 bagi dia betelur....k
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 11/4/08

ExtremeHard wrote:


Takiro-kun wrote:

........huhuhu....smpi hati awk kata mcm tu.....


knapa cakap pelik sgt.....ckap KL erk?orang Kl pon x camtu slalu

Berdasarkan Kajian Aku.....

Mungkin,jantan tu dah x larat......tapi kalau nak diikutkan...mmg penyu akan bertelur di dalam pasir bkan dalam laut.....ambulans xder kena mengena....mmg bagus hang bela penyu...sbab itu edangered species...sama2 lah kita menjaga haiwan yang hampir pupus....tapi kalau betina tu aktif salah ke?mungkin jantan dijangkiti virus kot....cpat2 bagi dia betelur....k


......maaf....kita tgh cakap pasal kura-kura lah skrg ni.....bukan penyu
Posted 11/4/08

Takiro-kun wrote:


ExtremeHard wrote:


Takiro-kun wrote:

........huhuhu....smpi hati awk kata mcm tu.....


knapa cakap pelik sgt.....ckap KL erk?orang Kl pon x camtu slalu

Berdasarkan Kajian Aku.....

Mungkin,jantan tu dah x larat......tapi kalau nak diikutkan...mmg penyu akan bertelur di dalam pasir bkan dalam laut.....ambulans xder kena mengena....mmg bagus hang bela penyu...sbab itu edangered species...sama2 lah kita menjaga haiwan yang hampir pupus....tapi kalau betina tu aktif salah ke?mungkin jantan dijangkiti virus kot....cpat2 bagi dia betelur....k


......maaf....kita tgh cakap pasal kura-kura lah skrg ni.....bukan penyu


sama la tu.....sori2....hehehhe...tapi mmg kura-kura pon camtu....tapi ko cakap mewakili kawan hang ke?

"Kita tgh cakap pasal kura2 lah skang ni"
Assistant Mod
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 11/5/08
aku tak pernah tgk kura2 bertelur. kat tv pon
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 11/5/08

ExtremeHard wrote:


Takiro-kun wrote:


ExtremeHard wrote:


Takiro-kun wrote:

........huhuhu....smpi hati awk kata mcm tu.....


knapa cakap pelik sgt.....ckap KL erk?orang Kl pon x camtu slalu

Berdasarkan Kajian Aku.....

Mungkin,jantan tu dah x larat......tapi kalau nak diikutkan...mmg penyu akan bertelur di dalam pasir bkan dalam laut.....ambulans xder kena mengena....mmg bagus hang bela penyu...sbab itu edangered species...sama2 lah kita menjaga haiwan yang hampir pupus....tapi kalau betina tu aktif salah ke?mungkin jantan dijangkiti virus kot....cpat2 bagi dia betelur....k


......maaf....kita tgh cakap pasal kura-kura lah skrg ni.....bukan penyu


sama la tu.....sori2....hehehhe...tapi mmg kura-kura pon camtu....tapi ko cakap mewakili kawan hang ke?

"Kita tgh cakap pasal kura2 lah skang ni"


x, kita 2 mlmbgkn diri sayalah....ini mmg cara p'ckpn sstgh org kat sini....

3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 11/5/08

Aegis85 wrote:

aku tak pernah tgk kura2 bertelur. kat tv pon


habis 2....mcm mana dia m'biak?
Assistant Mod
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 11/5/08
bertelurlah. habistu camne lagi? aku cuma nak cakap yg aku tak pernah tgk.
Posted 11/5/08
ada ke haiwan muntah kalau nak beranak?
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/5/08
mungkin
sakit sangat kut
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/19/08
yer kut??
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.