First  Prev  1  2  Next  Last
COUPLES TAHT YOU DONT LIKE IN ANIME!
770 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/7/08 , edited 8/7/08
have you ever had a moment where you wish the girl or guy chose someone else ?
838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / imagination
Offline
Posted 8/7/08
Princess Tutu and Falkier(don't know the spelling)??
6797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 8/7/08
I can't really think of one...
1216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Neo-Venezia, CA
Offline
Posted 8/7/08 , edited 8/7/08
Hell yeah. First couple will be Suzuka x Yamoto from Suzuka manga and anime. Suzuka is just another typical un-cool tsundere. I thought he was pretty stupid for picking her. There are so many girls that like him: Honoka, Yui, Miki and even Saki. Yet enough he picked Suzuka !! So Lame

Second couple will be: Saito x Louise from Zero no Tsukaima. Louise is annoying as hell. I don't see what so good about her. She doesn't look appealing and her personality is suck. I can't believe how Saito still be able to handle Louise for over 3 season. Saito is another dumnass for picking her.

Third couple will be Kouichi x Mao. I was so pissed that damn Kouichi broke Yumi's heart. What did Yumi do wrong ?? Absoulutely nothing. He isn't a real man for discarded his responsibility. You can die in hell, Kouichi. Anyway, I probably have like 10 more couples but that are my top 3 for now.
7695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/7/08

isarahxx wrote:

I can't really think of one...


Same... Lol.
Posted 8/7/08
School Days. ._. LOLOL
877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/7/08
The couple from kimikiss pure rouge i rather have it Moe and Kai
Posted 8/7/08
yeh some couples are just bad
3121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My Own Little World
Offline
Posted 8/7/08
mao shoulda been with kai in kimikiss pure rouge
cuz kais so awesome and really likes her
4514 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA, Virginia
Offline
Posted 8/7/08
Stop with the full caps...
2083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / BEHIND YOU...WAHA...
Offline
Posted 8/7/08

joanini wrote:

Princess Tutu and Falkier(don't know the spelling)??



i have to agree with that one...
i really like the prince=(
Posted 8/7/08

kenshin514 wrote:

Hell yeah. First couple will be Suzuka x Yamoto from Suzuka manga and anime. Suzuka is just another typical un-cool tsundere. I thought he was pretty stupid for picking her. There are so many girls that like him: Honoka, Yui, Miki and even Saki. Yet enough he picked Suzuka !! So Lame

Second couple will be: Saito x Louise from Zero no Tsukaima. Louise is annoying as hell. I don't see what so good about her. She doesn't look appealing and her personality is suck. I can't believe how Saito still be able to handle Louise for over 3 season. Saito is another dumnass for picking her.

Third couple will be Kouichi x Mao. I was so pissed that damn Kouichi broke Yumi's heart. What did Yumi do wrong ?? Absoulutely nothing. He isn't a real man for discarded his responsibility. You can die in hell, Kouichi. Anyway, I probably have like 10 more couples but that are my top 3 for now.


Wow, Yeh I agree with you on all of those, I really don't like the Louise Saito pair from Zero no Tsukaima cuz Louise isn't exactly attractive and her personality annoys the hell out of me. Basically your post expressed the same exact thoughts. Good job.
1216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Neo-Venezia, CA
Offline
Posted 8/7/08

leytonp wrote:


kenshin514 wrote:

Hell yeah. First couple will be Suzuka x Yamoto from Suzuka manga and anime. Suzuka is just another typical un-cool tsundere. I thought he was pretty stupid for picking her. There are so many girls that like him: Honoka, Yui, Miki and even Saki. Yet enough he picked Suzuka !! So Lame

Second couple will be: Saito x Louise from Zero no Tsukaima. Louise is annoying as hell. I don't see what so good about her. She doesn't look appealing and her personality is suck. I can't believe how Saito still be able to handle Louise for over 3 season. Saito is another dumnass for picking her.

Third couple will be Kouichi x Mao. I was so pissed that damn Kouichi broke Yumi's heart. What did Yumi do wrong ?? Absoulutely nothing. He isn't a real man for discarded his responsibility. You can die in hell, Kouichi. Anyway, I probably have like 10 more couples but that are my top 3 for now.


Wow, Yeh I agree with you on all of those, I really don't like the Louise Saito pair from Zero no Tsukaima cuz Louise isn't exactly attractive and her personality annoys the hell out of me. Basically your post expressed the same exact thoughts. Good job.



Haha, thanks for agreeing with me. Well, I know a lot of people who like Louise though so I can't really say much because they may come and kick my ass. Which same goes to Shana. I don't like her personality that much but Shana has too many fan out there and my ass is in danger T__T. So I have to keep my "I don't like Shana" profile very low. LOL
24529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Calgary, Alberta
Offline
Posted 8/7/08
asakura nemu and junichi better if was Kotori and Junichi
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Spain
Offline
Posted 8/7/08
Honestly, most anime is completely barren of actual couples.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.