First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Best/Favorite Manga Quote
89 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / My newly built sa...
Offline
Posted 10/15/08
"We wanna die laughing" - Leo from Fire Candy
tehe ^^"
2580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / cocoyashi village ^^
Offline
Posted 10/16/08
..with his face shimmering brightly in the pitch black darkness..and his eyes like all the stars in the sky gathering as one...he told me..that eternity does exist..

-Nana [Bokura Ga Ita]

38 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 10/16/08
"Yo, Aloe Vera! Where the f*ck is Sasuke?!"
(Towards Zetzu)

Naruto Uzumaki

Naruto
chapter 395
22592 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / on my favorite spot
Offline
Posted 10/17/08
"Dammit. Depressed. Die."

-Death the Kid from Soul Eater
7851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Madrid
Offline
Posted 10/19/08
Mada Mada Dane
11114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / College
Offline
Posted 10/19/08

lilacblue wrote:

"ore?"-kenshin from rurouni kenshin xD I just love it when he says it.


first of all it's "ORO?" but otherwise i am totally with you it is sooo cool
4963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / cebu
Offline
Posted 10/19/08
he who does not fear his sword is not worthy to hold it... chapter 325 of bleach
7774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / near the PC
Offline
Posted 10/19/08
i'll be gentle --- HAHA
2193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In ADOBE land
Offline
Posted 3/19/09
'I came back with you in mind.' - yamato from I ♥ HS
25415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Inside your head
Offline
Posted 3/20/09

mayerdice wrote:

'I came back with you in mind.' - yamato from I ♥ HS


OMYGOSH~ yeah yeah. thats kewll.
mine is from moe kare~

"im always one step ahead of him. meeting her. knowing her. && even falling for her"
-arata
KYAAA!!

573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/27/09

dakody wrote:

"Sinners like us will one day become beautiful."

-Angel Sanctuary


*girly shriek* I LOVE yuki kaori! angel sanctuary is a tragic twisted beauty.
571 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Oklahoma
Offline
Posted 3/27/09
I don't know much about love, but I do know one thing if you wanna be a player then you're gonna end up getting played your self and if you really care about a girl she'll start to care about you too. But if you end up trying to playing a girl who really cares about you. You'll go straight to hell.That's just the way it is. sunako from the wallflower
Posted 3/28/09
akuma de sourou--- devil does exist!!! hahaha!!! (its true! its a fact!!!) nyaahahaha!!!
55046 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Under Your Bed, E...
Offline
Posted 9/26/09
"Hooooo Yeah! First Punch! First Orgasm! Today I AM A WOMAN!"
-Hakufu Sonsaku Battle Vixens
197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 9/26/09
"sex now escape later" -that made me laugh
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.