First  Prev  1  2  3  Next  Last
[ Sign Up ] Show me your style contest
Posted 8/8/08 , edited 10/13/08


i need 4 hot Guys & 4 sexy Ladies
remember, we're not looking for how pretty, hot face you got.
we're looking for Style, Fashion, how you dressed. ^_________^
what you get?: Banner, Survey, picture on the group info. not on display :)

READ` I retype. READ!!!!! the rules , before you join.


MEN
1 koutasan
2 skyswords
3 kyenkagami
4

LADIES
1. Sa-mo
2. AzNxPrinceSS
3 didiersin
4 hunzybabe
Member
14080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 8/8/08


sorry for d huge pics ^^" hehehe thought i giv d contest a try
Posted 8/8/08 , edited 8/8/08
I wanna join 2 haha ^^ I dunno about the hot part but I like my style lol
Take your time everybody haha its still 3 weeks be4 my new shipment from korea arives but I should have enough for some some kewl pics =]
Posted 8/8/08 , edited 8/8/08

chocuqueen wrote:



i need 4 hot Guys & 4 sexy Ladies
remember, we're not looking for how pretty, hot face you got.
we're looking for Style, Fashion, how you dressed. ^_________^
what you get?: Banner, Survey, picture on the group info. not on display :)

READ` I retype. READ!!!!! the rules , before you join.


MEN
1 koutasan
2
3
4

LADIES
1. Sa-mo
2
3
4

what about fansign picsss DX lol

I'd join.. IF I was hot.. OR sexy..
BUT I'm neitherrr so.. lol
not joininggg but looking forward to the people joining!~
Posted 8/9/08 , edited 8/9/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:



i need 4 hot Guys & 4 sexy Ladies
remember, we're not looking for how pretty, hot face you got.
we're looking for Style, Fashion, how you dressed. ^_________^
what you get?: Banner, Survey, picture on the group info. not on display :)

READ` I retype. READ!!!!! the rules , before you join.


MEN
1 koutasan
2
3
4

LADIES
1. Sa-mo
2
3
4

what about fansign picsss DX lol

I'd join.. IF I was hot.. OR sexy..
BUT I'm neitherrr so.. lol
not joininggg but looking forward to the people joining!~


you're blind = = it says on the rules.

Edit: if you read the contest info again. hot & sexy is basically about clothing.. not about YOU.
since ii had a poll before & you don't want the contest, i guess you shouldnt bother joining then. LOL
haha im jk XD lol
Posted 8/9/08

chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:



i need 4 hot Guys & 4 sexy Ladies
remember, we're not looking for how pretty, hot face you got.
we're looking for Style, Fashion, how you dressed. ^_________^
what you get?: Banner, Survey, picture on the group info. not on display :)

READ` I retype. READ!!!!! the rules , before you join.


MEN
1 koutasan
2
3
4

LADIES
1. Sa-mo
2
3
4

what about fansign picsss DX lol

I'd join.. IF I was hot.. OR sexy..
BUT I'm neitherrr so.. lol
not joininggg but looking forward to the people joining!~


you're blind = = it says on the rules.

Edit: if you read the contest info again. hot & sexy is basically about clothing.. not about YOU.
since ii had a poll before & you don't want the contest, i guess you shouldnt bother joining then. LOL
haha im jk XD lol


hahaha XD yesssssss lmao I read the rules right after I posted this LOL
I was lazy to fix it sooo yeaaaa
anddd I knowww
Posted 8/9/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

I'd join.. IF I was hot.. OR sexy..
BUT I'm neitherrr so.. lol
not joininggg but looking forward to the people joining!~


you're blind = = it says on the rules.

Edit: if you read the contest info again. hot & sexy is basically about clothing.. not about YOU.
since ii had a poll before & you don't want the contest, i guess you shouldnt bother joining then. LOL
haha im jk XD lol


hahaha XD yesssssss lmao I read the rules right after I posted this LOL
I was lazy to fix it sooo yeaaaa
anddd I knowww


lol im was jkkk tho. .XD so u can ignore that part.lol
Posted 8/9/08

chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

I'd join.. IF I was hot.. OR sexy..
BUT I'm neitherrr so.. lol
not joininggg but looking forward to the people joining!~


you're blind = = it says on the rules.

Edit: if you read the contest info again. hot & sexy is basically about clothing.. not about YOU.
since ii had a poll before & you don't want the contest, i guess you shouldnt bother joining then. LOL
haha im jk XD lol


hahaha XD yesssssss lmao I read the rules right after I posted this LOL
I was lazy to fix it sooo yeaaaa
anddd I knowww


lol im was jkkk tho. .XD so u can ignore that part.lol


lmao you made a posting mistake XD anywaysssssssssssssssssss I'll join, if I get very very very fashoinable new clothsss xP lol.. but not now lol.. I need to design some of my shirts with studsssss (I'm telling my dad to buy them for me in Korea when he goes there) so yeaaaaa maybe in 2~4 months~ lol
Posted 8/9/08 , edited 8/9/08
^

yes i was trying to delete the others ` so yea o well.. lol haha aite up to you.. haha lol so koreannn
Posted 8/10/08

chocuqueen wrote:

^

yes i was trying to delete the others ` so yea o well.. lol haha aite up to you.. haha lol so koreannn


LOL? what do you mean so koreannn o.o...
Posted 8/10/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

^

yes i was trying to delete the others ` so yea o well.. lol haha aite up to you.. haha lol so koreannn


LOL? what do you mean so koreannn o.o...

nth.
Posted 8/11/08
Woah everybodys on vacation or something? =P
Posted 8/13/08
PROB!!! even no guys joined jp hairstyle
Moderator
1945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / hk or canada
Offline
Posted 8/13/08
haha koutasan yea i went on a lil trip haha so hows everything going now tht im back haha =P for 4 days haha thts when it started sooo sorry chocu ^^" may i join? do i need a fan sign? >.<~` ima bit lazy haha soo can u take one or two of da pics i uploaded and ima give u more sum time ^^" or shud i wait for a while first haha or maybe the next contest so ppl can join n not all are mods wahaha
Posted 8/15/08
Haha we have plenty of time at this rate it'll take like a month before its full.
Its weird cuz when we voted whether or not we should have this contest we had 10 votes within a few days.

ahh btw my deposit to that online clothing store was succesfull i wonder if i ever see the clothing i ordered xD
(and if it is really as good as i thought when i bought it)
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.