First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
What Do U like about Death Rebel?
Member
2241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / I live in space....
Offline
Posted 8/12/08

juanna wrote:


AmuxIku wrote:

He just look's..So bad ass!god all bad guys are hott ><


i know >___< and i agree...


OMG I AGREE TO
135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/12/08

Amuandikutoforever wrote:


juanna wrote:


AmuxIku wrote:

He just look's..So bad ass!god all bad guys are hott ><


i know >___< and i agree...


OMG I AGREE TO


Me too =D
Member
345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia, Brisbane
Offline
Posted 8/12/08
Wow he looks hotter, more mysterious and in control.
Posted 8/13/08
who doesnt agree...even when he looks fierce and baddy type..he looks hotter.
Member
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever i feel l...
Offline
Posted 8/13/08
I know totally!
107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Edmond, Oklahoma
Offline
Posted 8/13/08

Saya18 wrote:

I LIKE HIM EITHER WAY, 'CAUSE EITHER WAY HE IS STILL HOT!!!!!!!!!!!!^^


I so agree! I LURVE IKUTO GOOD OR EVIL!!!
Posted 8/13/08
An honest opinion from me would be:
It just looks like he's wearing a fur coat.
What's the difference?

[Wow, that would be an interesting cosplay costume]
Member
902 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / The United States...
Offline
Posted 8/13/08
The other one was better and Yoru is really cute. I don't like it when he looks mean.
Member
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever i feel l...
Offline
Posted 8/14/08
well when her does that its sorta revealing to me...i like it better when amu transforms with him
Member
6282 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Wonka factory.
Offline
Posted 8/14/08
I LOVE IKUTO!!! But The Photo You Put Of Him He Kind Of Looks Scary
Member
269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In my room
Offline
Posted 8/14/08
i like it he looks hot
Member
20091 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 8/15/08
he look so evil .... i don't like it
Member
2410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / THE GOOD OLD U.S....
Offline
Posted 8/15/08

beansprout46 wrote:

Well i was wondering what people luv/like about death rebel! I mean really i wanna know!I have my reasons but i wanna hear peoples opion!In a poll pretty much everyone voted Death Rebel!If u don't know who death rebel is here is a picture!


his outfit is much better and most people dont like guy outfits that shows their stomach...
Member
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever i feel l...
Offline
Posted 8/16/08

appupuppu wrote:


beansprout46 wrote:

Well i was wondering what people luv/like about death rebel! I mean really i wanna know!I have my reasons but i wanna hear peoples opion!In a poll pretty much everyone voted Death Rebel!If u don't know who death rebel is here is a picture!


his outfit is much better and most people dont like guy outfits that shows their stomach...


yeah thats soooo true
Member
504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/16/08
Mmmm...evil Ikuto. Evil guys with attitudes like his are just perfect.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.