First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
would you go to other state to meet your Cr bf/gf if you could?
15455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / singapore~~
Offline
Posted 8/8/08
i don't think i will
Posted 8/8/08
First off, I would never get a boyfriend on some website. It's lame, pathetic, and dangerous. So you could guess the answer to your question.
5367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / At home ^__^
Offline
Posted 8/8/08 , edited 8/8/08
Hmm no, I don't believe in long distance relationships, maybe yes for those who were deeply in love and then separated, not the ones who met online and dated afterwards without meeting each other once before (haha maybe I should be less pessimistic and cynic xD). Furthermore, it's too dangerous just to go meet some stranger like that, who knows if that person lies or tells the truth. But as a major romantic, if it wasn't an online bf, and is indeed my soul mate, it doesn't matter if I have to travel to another state, to the other side of the world I'd go ^__^
38638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / 11.8728° N, 122.8...
Offline
Posted 8/8/08
I already meet my GF in CR...(NOT COMFORT ROOM YOU PERVS!!)
7240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/8/08
Nope. Uh-uh.
5914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / with Usagi
Offline
Posted 8/8/08 , edited 8/8/08
nah, I don't think it's a good idea, and besides I don't have one.
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 8/8/08
well i don't know about it, Maybe i will go meet her but i don't do that anymore bc its scared me now that
they might a perverts people's try to kill me or something so i'm getting me a real girlfriend.
1520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Asia :D
Offline
Posted 8/8/08
no i wouldnt at all....
1707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F / Pearl of the Orient
Offline
Posted 8/9/08
If I trusted him enough, hell yeah. Not very likely, though.
Posted 8/9/08
Online relationships? Uhh..
Posted 8/9/08

GianLintao wrote:

I already meet my GF in CR...(NOT COMFORT ROOM YOU PERVS!!)


LOL I always wanted to say something about the acronym "CR"... but I didn't think anyone would get it.
1827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / waiha
Offline
Posted 8/9/08
Nope.
Posted 8/9/08
why would I build a relationship on the internet when I get to have it in real life
on another thought maybe if i met some1 interesting and not fake -_-"
Posted 8/9/08
-_______________________________-
Posted 8/9/08
Nope that'd be idiotic... unless Kato-chan was on cr. Though we live in the same state. o-o
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.