First  Prev  1  2  Next  Last
I Finally decided
Member
3390 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Happy land! (wher...
Offline
Posted 8/9/08
I finally decided that I will just enjoy shugo chara.
>_<. Its the best choice
Member
6898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / U.S.A
Offline
Posted 8/9/08
yea, same here. ill like them both 50 percent. as long as they make her end up with ONE OF THEM ill be SATISFIED.
Member
308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Las Vegas, Nevada
Offline
Posted 8/9/08
I may like AmuxIkuto more but I like Amu with a little bit of everybody :D

So it's best to just enjoy Shugo Chara as it is instead of bickering about which couple is the best. People have to stop fighting about it >.>
24044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 8/9/08
i lyk all lol im super fine with any! ^_^ its lyk i wanted that couple badly (whatever couple it is) as long as amu will end up with some1! ^_^
Member
3074 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / A Chocolate Mint.
Offline
Posted 8/9/08
ya meto even if she get parid with tadase o well im just lovein the show
991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / EARTH
Offline
Posted 8/9/08
yea its ok if Amu ends up with either boy cuz im just gonna enjoy da show
Member
40285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Cross Academy!
Offline
Posted 8/9/08
i hope she ends up with tadase, but if she ends up with no one, im perfectly fine!!^^
Member
1808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 8/9/08
i still want amuto but i dont like to fight about it because when something happens thats tadamu if i feel like complaining i will just annoy my friend nikki (sorry nikki!!) lol
Posted 8/9/08
amuto forever! yay
Member
2645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Lil red dot
Offline
Posted 8/9/08
As much as it is stupid to argue over couples. It's kinda of amusing to watch, or in this case, read, them fight. Hahas.

You can't stop everyone from fighting, I tried, and it didn't really work as much as i woud like it to. So the best thing to do is to stay out of the forum that bashes couples.
Member
26858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/9/08
same here !!!!!!!!
Posted 8/9/08

StarryStarryNight wrote:

As much as it is stupid to argue over couples. It's kinda of amusing to watch, or in this case, read, them fight. Hahas.

You can't stop everyone from fighting, I tried, and it didn't really work as much as i woud like it to. So the best thing to do is to stay out of the forum that bashes couples.


right thur with ya
Member
748 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The bin bag u jus...
Offline
Posted 8/9/08
yep
Posted 8/9/08
Whoever Amu ends up with im satisfied ^^
Member
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / at home
Offline
Posted 8/9/08
ill be happy if she ends up with someone not alone
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.