Created by namunamuchan
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Why do u like Wonder Girls?
1903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / United States
Offline
Posted 9/7/08
some was there orginially 6 girls?
and one left? cause i read that somewhere



well for me, i only like DBSK out of all those groups out there.
but i'm slowly am starting to like suju which is kinda bad haha

then i noticed SNSD and WG.
hm i like them better then SnSd. for some reason i just do.
it might also be because of the stories i heard about them man.
snsd fans are rude and they are getting too close with dbsk. oh no junsu.
but i don't really know them lol.

WG girls well there songs are very cachy.
all the koreans in my area know their songs and dances hahaha
i told myself not to get it stuck in my head with their songs and at one point. i heard there song
like last week for the first time, and oh my just like that it got stuck in my head and it was the first time i've seen it.

but yeah. haha now i know where the tell me dance came from hahaha
2834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 9/8/08
Their songs are addicting, especially "Tell Me"
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/10/08
dunno who SNSD are........but i like wonder girl songs!!
5660 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / GermanY -,-
Offline
Posted 9/26/08

quynhie wrote:

^^ i dont think thats the case. CJHS is also close(if not closer) to DBSK & Super Junior yet fangirls seem to love them. you seem to be a soshi roller person xD


i only like them because of Tell Me. that's probably it.



yups me too :]
44807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
~Somewhere I Belong~
Offline
Posted 9/27/08
they're songs are addicting and AWESOME!!

AGREE with


quynhie wrote:

^^ i dont think thats the case. CJHS is also close(if not closer) to DBSK & Super Junior yet fangirls seem to love them. you seem to be a soshi roller person xD


and


mcmong18 wrote:

i like WG because :

they are down to earth & humble....unlike SNSD
they sing live ...everytime....unlike SNSD
they are talented, they never sing all together they have all their own part in their songs (and not just one line)....unlike SNSD
they are very pretty yet natural....unlike SNSD
they never insulted or said something rude about other artists........yet they debuted before SNSD
they all own a different charm...unlike SNSD (i can't even differentiate them lol all in plastic)
they can be sexy AND cute... unlike SNSD (who just know how to act cute)
they are popular but not arrogant...unlike SNSD
they are funny and friendly but never flirty
plus their songs are really addicting

"i'm jealous of SNSD being so close to super junior and DBSK. thats why i like WG WAY better!! "
i've never been a fan of DBSK or suju i just don't care about them! i just watched shows with SNSD and they looked so pretentious and arrogant!!
i thought "BUT WHO THE HELL DO THEY THINK THEY ARE????!!!!!!" :fury:

thinking that WG is popular because people are jealous of SNSD just show how stupid, arrogant and childish SNSD fans are!!!


and that is really the stupids sentence what is in the section
"i'm jealous of SNSD being so close to super junior and DBSK"
im a big fan of DBSK, Suju and other Artists
but if a group act really f***** stupidly and the members
have no respect of other Artist
then im of course a Hater *pwhahahahaha*


83483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Between reality a...
Offline
Posted 9/28/08
Hmm, I'd say the songs are nice, at least, they get stuck in my head if I listen to them more. :p
670 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Brooklyn
Offline
Posted 9/28/08

quynhie wrote:

^^ i dont think thats the case. CJHS is also close(if not closer) to DBSK & Super Junior yet fangirls seem to love them. you seem to be a soshi roller person xD


i only like them because of Tell Me. that's probably it.


I agree, i love Tell me, much to my family's dismay, my friends find it funny because i am a muslim girl who sings and dances to this song.
3013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 11/30/08
http://www.youtube.com/watch?v=1_9hd4Yx9sk

plzz...... watch this Nd comment we were so obsessed with them that we did this
13804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Japan/Korea..*sig...
Offline
Posted 12/1/08
THEy'RE S0NGz ARE ADDiCTiNG & AWES0ME L00VVEE THERE S0NG "N0B0Dy" <33
Posted 12/10/08 , edited 12/10/08
NO. i don't like them.
No offence.
1723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Sapphire World
Offline
Posted 12/10/08
like their songs...
they are good...
392 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 12/10/08
lol my Dad likes them.
I think they're fun to watch and listen to coz they sound cute, sweet and happy..not like the typical western girl singers who are more of sexual
16316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 12/10/08
i love theyre songs!! and theyre just simply amazing! xD
4415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/5/09
their song awesome
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.