Created by kawaii13
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply in Yuuri and Wolfram's wedding, who do you think will wear the wedding dress?
Mazoku
3172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime wonderland~ XD
Offline
Posted 8/11/08
who do you think will wear the dress?
Knight
480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Malaysia
Offline
Posted 8/11/08 , edited 8/11/08
wolfie is very pretty boy so i hope he will wear a wedding dress but yuu-chan also looks good in dress.

but both also look hot in man-suit. wat to do?
Knight
25363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / EARTH. ...maybe? ouo
Offline
Posted 8/11/08
haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...
Maou
4294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Blood Pledge Castle
Offline
Posted 8/13/08

darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!
Mazoku
3172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime wonderland~ XD
Offline
Posted 8/13/08 , edited 8/13/08

torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3
Mazoku
1841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/13/08 , edited 8/15/08

torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


For longest


kawaii13 wrote:


torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3

That what I thought. Plus if not engaged any more why will wolfram still sleep with Yuuri?
He can't tell Yuuri why he sleep with Yuuri's bed. ( at the point he still love yuuri.) Or I can guess that he will say that he still Greta's dad. If that all happen.
Edit~

10410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / F / Somewhere in the US
Offline
Posted 8/14/08

kawaii13 wrote:


torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3


actually he ran away when wolfram tried to discuss them reinstating their engagement in episode three.
Mazoku
1841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/15/08

silverfizz wrote:


kawaii13 wrote:


torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3


actually he ran away when wolfram tried to discuss them reinstating their engagement in episode three.

Hmm I need rewatch that last part again. But I can take that your right their.

Mazoku
3172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime wonderland~ XD
Offline
Posted 8/15/08

silverfizz wrote:


kawaii13 wrote:


torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3


actually he ran away when wolfram tried to discuss them reinstating their engagement in episode three.


yeah but somehow they still got engaged.....
Half-mazoku/Half-Human
411 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/15/08
i think wolfram will look better in a dress, but yuuri looks cute in a dress too ...
Mazoku
11148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 8/15/08
yuri i belive coz wolfram do strick on him
Noble
18723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 8/15/08
i picked " will they ever get married?"
Maou
4294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Blood Pledge Castle
Offline
Posted 8/16/08

kawaii13 wrote:


torielisa17 wrote:


darkdeath07 wrote:

haha, they both look good in a dress.....but I'm starting to doubt there will be a wedding...


agree also for those who haven't relized they no longer engaged!!!


nope, they got engaged again... it happened in the 3rd ep of season 3


wait I think you may be wrong. didn't yuri run away and it never happen.

Well I go look...
Mazoku
19566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / in the deepest pa...
Offline
Posted 8/16/08
well... if they will get married... for me... it will be wolfram... though either will be good... and i hope they'll get married...
Posted 8/16/08
hehe Wolfie of course :3
he would stunning in a dress XD

but then again he wanted to wear a suit OwO
in the OVA when he imagined his and Yuuri's wedding ^^
Wolfie would look very hot in a suit but I wanna see him in a gown X3
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.