First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Hilarious celebrity photo's
Posted 8/12/08
What is with these asian guys looking prettier than most girls! Aaaaargh.



I just had to get that off my chest.
7827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 8/12/08
WARNING: PRETTY FUNNY THINGS HERE

Posted 8/12/08

coofoo_ wrote:

i still have a lot more funny pictureess.







[yeah thats Kame lol]






[gosh Kame is so pretty!]






[yes fan-girls this is akame]





















lol!!

1857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cookie-land
Offline
Posted 8/12/08

xxLeaf wrote:


coofoo_ wrote:



XD
Why's he smiling like that??


probably he wanted to clean his teeth xD i don't know but it's freaking funny
1308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 8/12/08

puffybbydoll wrote:


coofoo_ wrote:





Hahaha. Who are those guys? I can't recognize them


i think they are DBSK
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 8/12/08
half of these guys look like girls...
704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right here~
Offline
Posted 8/12/08

happycookie wrote:

WHO'S THIS? HE'S SO CUTEEEE AHAHA





It's Yunho

3582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / even i don't know...
Offline
Posted 8/12/08

starz12 wrote:


puffybbydoll wrote:


coofoo_ wrote:





Hahaha. Who are those guys? I can't recognize them


i think they are DBSK


actually it iz super junior & da guest iz HaHa
3599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Philippines
Offline
Posted 8/12/08

kheilaize wrote:


summerbeat wrote:


ashley_ian_01 wrote:

are'nt they look reall y really good!!!!!!!









wow kame is.............erm............chotto......

but why is he dressing up like that?


it's photoshopped actually...


for shun's pictures its real he used it in his sony erickson CM..
for kame's pic i dnt know if it is really been photoshoped or real??
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 8/12/08
i have this!!



YAMAPIIII.....NANI YO TINDAYOU????!!!!
i hate it....but it's kinda funny!!
hehehehe!
2012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Philippines
Offline
Posted 8/15/08

idarklight wrote:


cynical_world wrote:


idarklight wrote:

Ariel Lin and Hu Ge...



what are they doing behind the screen???






Hanchul love as Xiao Longnv and Yang Guo from Return of the Condor Heroes





actor of Zhou Botong from LoCH 08. XD




hehehehe.. liked Kame's pic..
ey, i grab some pic of yours...
i want to post it in my blog.. can i?


sure, I got it from elsewhere, too.




arigato gozaimasu!!!!
Posted 8/15/08

coofoo_ wrote:

i still have a lot more funny pictureess.







[yeah thats Kame lol]






[gosh Kame is so pretty!]






[yes fan-girls this is akame]
























...i love all this pix! esp. the pic of jun!! i can't stop laughing!
750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Malaysia
Offline
Posted 8/15/08
Wow... lots of guys are way so pretty... Anyone got pictures of girls that are handsome???
14112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Germany
Offline
Posted 8/15/08

_anime_love_ wrote:

WARNING: PRETTY FUNNY THINGS HERE



sssooo funny especially family pic from suju

388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/15/08 , edited 8/15/08
i have some..




fyi: they retook the kiss scene for 12 times.[check wikipedia- shun oguri]
LOL, maybe they did that in purpose.. hahaha
and he even said that Toma Ikuta's lips were really soft and he has never kissed anyone with lips like his.




First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.