First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply AnBi Couple
Creator
19880 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / California
Offline
Posted 8/11/08 , edited 8/23/08
The "Cute Love" Couple

Share and talk anything about our AnBi couple!

Hello everyone I'm Ciera (crypticbluerose)
Feel free to come here and share your opinions and post interesting info about Andy and Solbi. I ask that we try to respect each other but have fun.

Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 8/22/08 , edited 8/23/08
~*~Meet Our Couple ~*~


The Hubby


Birth name: Lee Sun Ho (이선호)
Born:January 21, 1981
Nationality: South Korean
Height: 177 cm
Weight: 58 Kg
Occupation(s): rapper, actor
Years active:1998 - Present
Associated with: Youngest and first member to join popular boyband Shinhwa. Known for his "cute" image.
Talents/Hobbies: Piano, basketball, sports, dancing and apparently cooking
Official site http://www.ndenter.co.kr/andy_re/main.asp



The Wifey


Birth name : Kwon Seon Mi (권선미)
Born : September 30, 1984
Origin: South Korean
Occupation(s): singer, actress
Years active:2006-present
Associated acts: Female member in the group Typhoon
Hobbies: Listening to music, computer games, traveling




Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 8/23/08 , edited 8/23/08
Ramblings
continuously updating
Videos



Fanvideos (share ya'll fanvids here)



ANBI WGM Episode Guide according to me _o(^_^)o_ Warning: If you haven't seen them you may not wanna read or inspire you to watch idk lol
Episode 1
So they go the apartment that Andy said he brought. Being with shinhwa for 10 years you can do that. Solbi makes a comment about it being the 14th which is "white day" in Korea Andy kinda played dumb about it, Sokbi then basically said you must be gettin' old then to not know what i'm talkin' about. Andy = crushed XD Solbi got a big ol' "A" on her shirt is she repren' CJ&IY --jokin'. They put on costumes take a few pics, and presume to decorating the home. Solbi is particularly focused on wanting to do the bedroom. um hmm, but Andy makes them do the living room etc. 1st. Andy decorates the bedroom and makes Solbi cook. Apparently Andy like girls that can make good kimchi, (guess i'm out, lol) We start to notice Andy is really good at housework. It's sweet when he dries her cold hand from washing dished with his own shirt. lastly Princess bed up = Solbi happy
Episode 2
Surprise! Andy-in-a-box. Where can we get one? Raw faces revealed. Couple facial time. XD. "My face is meatier on the right side" --lol what? Here's an idea next time we put on our face masks lets take pics like AnBi
Episode 3
Hmm Andy has a new short hair cut, I guess to look more like a "husband" lol. Solbi: "I look very sexy when I play pocketball" aka pool. Andy why not show our girl how the game is played. But 1st let's carry her up these flights of stairs And Solbi, maybe we can pretend we don't know what we're doin'. haha then involve Eric in to fire Andy up, 'cuz we know how he feels about that. Make a bet out of it and maybe get a bobo out of it. XD. All of a sudden we become pros haha let's smoke 'im and get that bobo girl! "Oppa start warming up your lips".
Episode 4
Woah ho ho, say hello to bobo #1. A little more pool playin'. While getting something to eat. Andy wipes Solbi's mouth, so cute. :DSolbi sits on Andy's lap and feeds him noodles. The host get excited 'cuz they look like they were gonna kiss on the lips while sharing noodles haha. get off, leg crampin. *pat* *pat* "Your butt is adorable". Andy= butt pose XD. The host say she is behaving like a married woman because she hits on the butt. haha She admits that she gets jealous when he appears on other shows with other females.
Episode 5
Back home, Solbi gets Andy to pick her up, he carries her, but "throws" her on the bed. haha. Couple Pjs really cute. Andy dances. I like how they put a heart on his butt when he did his dance. He teaches the "heart dance" to Solbi. Start preparing Kimchi, nice aprons. XD
Episode 6
Makin' kimchi, remember Andy likes girls that can make it. Hyung Don wants to like with Andy too XD 'cuz he's so skillful. Nice meal and soju and over that Andy pranks Solbi with his phone haha but feeling sorry calls Eric. Solbi tells Eric she like Andy. Eric is at Andy like what was that? lol
Episode 7
Making Andy a picnic lunch while he has shinhwa activites. This causes her to call SOS or Mom. She comes over and helps/teaches Solbi. Mom like Andy best lolz! and um more valuable, She said Crown J seems manly but don't like his style. Hey Solbi's mom, they'd say he's "clean" where i'm from lol dannng She of course acknowledges Alex's charm. whoo. They make a cute messege for Andy on a phone. Ooh my phone is that color, but it's motorola..
Shinhwa 10 anniversary meeting - Solbi: "Oppa why do you accept food from anyone?" lolz referring to Minwoo feed Andy a strawberry. Don't look but, ya'll bein' filmed, Andy points out hidden camera. hahaha. Minwoo got Andy to kiss Solbi. Then he kissed her again, but got abused by the members, XD Now kiss Eric they cheer, haha. Solbi asks when the members are getting married. JunJin: "when you guys have a baby" Solbi to Andy: "Oppa, when are we gonna have a baby?" haha Minwoo: by looking at her tummy it looks like she's pregnant. XD omg but Andy thinks it's cute. " A girl should have a little tummy." ~omg dies, how sweet. Good goin' Dongwon! He pushed Solbi's head and her and Andy kissed on the lips!
Episode 8
Episode 9
Episode 10
Episode 11
Episode 12
Episode 13
Episode 14
Episode 15
Episode 16
Episode 17
Episode 18
Episode 19
Episode 20
Episode 21

News

Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 8/23/08 , edited 8/23/08
Aug. 17, 2008

Andy releases new single from Polaroid



Andy released a new digital single, "If You Love Her, then Let Her Go," on Aug. 6 from his upcoming musical "Polaroid." The song is one of his solo numbers from his musical and is an endearing ballad song. This will be Andy's second venture into musicals. His new single departs from his signature music of bright and cute songs and shows a more manly, captivating transformation.

Here is a link to a video, it mostly has scenes from the play.
http://www.youtube.com/watch?v=bWm1VQRwgUc&eurl
To bad Solbi is not in it huh?

(credit: Soyboy01)
Moderator
19071 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / HERE
Offline
Posted 8/24/08 , edited 8/26/08
I think Andy and Solbi is so freaking cute! Especially the "Rings" thing, how they both got rings after Solbi had hers stolen, that was so sweet. I just love Andy !!!!
Member
4294967295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / My pLaCe!! jEEz....
Offline
Posted 8/24/08
I heard that Andy might leave the show. But i Don't know if it's true. Or if he does will it only be for a short time like Alex? Does anybody know whats going on?
Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 8/24/08

Mei21 wrote:

I heard that Andy might leave the show. But i Don't know if it's true. Or if he does will it only be for a short time like Alex? Does anybody know whats going on?


Yeah that's been going around because Andy is busy with his musical play "Polaroid". But he's not leaving the show. His musical schedule is during August/September but many of his WGM segments are being recorded early and he will continue on the show.

A relief right? lol
Member
4294967295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / My pLaCe!! jEEz....
Offline
Posted 8/24/08

crypticbluerose wrote:


Mei21 wrote:

I heard that Andy might leave the show. But i Don't know if it's true. Or if he does will it only be for a short time like Alex? Does anybody know whats going on?


Yeah that's been going around because Andy is busy with his musical play "Polaroid". But he's not leaving the show. His musical schedule is during August/September but many of his WGM segments are being recorded early and he will continue on the show.

A relief right? lol


YES! such a big relief! I LOVE Andy and Solbi. they're my Fav. and my second fav. is Crown J. and In young.

Moderator
46288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / United States
Offline
Posted 8/24/08
Yeah, this couple is so cute. They are so natural, and their kisses now are more natural, lol. I mean Andy don't mind doing it anymore, he looks comfortable now, lol. They need to be careful like, Solbi said, the show is scary. But, of course we want them to be comfortable enough, so they can go out for real in real life, lol. And, one of the funniest parts was when Andy told Solbi now, everyone wants to hit his butt. And, she was like who, and was saying his butt was just for her, when he turned around and looked at her, I thought it was too funny, lol.
Member
729 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / somewhere..
Offline
Posted 8/25/08
hi... i love anbi..really...they like textbook for marriage couple...natural skinship..they had conflict..recover from it n become closer n stronger..they involved family in their relationship..even if they may not ends up together..but they already potrayed a good example of marriage couple..

here is a mv / clip to share for all anbi fans...
http://www.youtube.com/watch?v=lm3fdTY82AY

enjoy!!

anbi hwaiting~iyo!!
Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 8/29/08 , edited 8/29/08
Posted 8/30/08
Awe! They are sooo cute~
Moderator
19071 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / HERE
Offline
Posted 9/3/08
OMG!! on Episode 22/23 they have been so freaking adorable..i SWEAR. He went in the rain to get Solbi's mom that cake and he was so kind and such a GENTLEMEN!! I love ANDY for that!!!!
Moderator
46288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / United States
Offline
Posted 9/4/08 , edited 9/4/08
Ok, I like that Solbi is so bossy, lol. I didn't like that Andy kept pointing out that she was Chubby, lol. You can tell from the beginning of the show until now, that she has lost weight. And, besides she wasn't chubby, she is actually a normal size girl, who got meat on her bones, instead of looking like sick skinny. And, lol, Alex, wanted her to be quiet when she kept instigating stuff between her parents, LMAO, lol. But, I don't think they need to change that about her, she boss people around in a caring way, lol. And, I felt sorry for her, when she said she should cook cookies too, and they went No, lol. It looked like that hurt her feelings, lol. You just keep being yourself girl. Aja, Aja Fighting Solbi! Lol.
Moderator
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 9/5/08
I love how Andy pulls together those sweet ideas.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.