First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Espada, Vizard or Soul Society???
shinigami
318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Texas
Offline
Posted 8/14/08
vizards all the way yup yup
shinigami
235 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne & Malac...
Offline
Posted 8/14/08
Which episode u at anyway Ace??

I'm only at 182 so they actually haven't. LOL

I'm not talking bout the manga. the manga is so far ahead of the anime.
Vizard
1802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK :P
Offline
Posted 8/15/08

ACE111 wrote:


k3n_noy wrote:

Oh thank GOD.................... LOL

OK NOW THIS IS A SPOILER ALERT

SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT

According to my fren who read the manga. Soul Society will invade Hueco Muendo.

So Go Soul Society


ummm hate to steal you thunder man... but they already have


ahaha, complete stealiage of thunder there ^_^ the manga get soooo good
Vizard
1802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK :P
Offline
Posted 8/15/08

DemonHaiku wrote:

vizards all the way yup yup


woooo go Haiku !!! =]
Captain
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Mexico
Offline
Posted 8/15/08
I prefer soul society, I like their bankais
shinigami
318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Texas
Offline
Posted 8/15/08

jonniboyz wrote:


DemonHaiku wrote:

vizards all the way yup yup


woooo go Haiku !!! =]


well thanks jonniboyz!!!!!
Vizard
1802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK :P
Offline
Posted 8/15/08

ACelta wrote:

I prefer soul society, I like their bankais


yerr but the vizard should also have bankai, they were all ex-captains/lts. so they shud have bankai+mask =]
Captain
4368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Mexico
Offline
Posted 8/15/08

jonniboyz wrote:


ACelta wrote:

I prefer soul society, I like their bankais


yerr but the vizard should also have bankai, they were all ex-captains/lts. so they shud have bankai+mask =]


I also think that, but I can't say anything until I see them, they might be the best bankais who knows
Posted 8/16/08

ACelta wrote:


jonniboyz wrote:


ACelta wrote:

I prefer soul society, I like their bankais


yerr but the vizard should also have bankai, they were all ex-captains/lts. so they shud have bankai+mask =]


I also think that, but I can't say anything until I see them, they might be the best bankais who knows


i dont think all of them have bankai's....remeber some of them were lieutenants too
Posted 8/16/08

k3n_noy wrote:

Which episode u at anyway Ace??

I'm only at 182 so they actually haven't. LOL

I'm not talking bout the manga. the manga is so far ahead of the anime.


oh sorry i didn't kno that you didn't read the manga sorry i'll try to shut up...anyway just to let you kno your on a filler man...u kno fake eps that aren't part of ther story should end soon...i hope...and i think it was in the show just b4 the filler started...hmm
Vizard
1802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK :P
Offline
Posted 8/16/08
well, im guessing that they've been around long enough to get a bankai :S cause they do have to beat their inner hollows as well.... aghh i dno ^_^
Posted 8/17/08
the hollow is as strong as the person but they're more agressive and know you more than you do so the battle is harder...and no one can deny that ulquiollra (dunno the spelling) is Aizen's bitch am i ryt or am i ryt? loool
shinigami
235 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne & Malac...
Offline
Posted 8/17/08

ACE111 wrote:


k3n_noy wrote:

Which episode u at anyway Ace??

I'm only at 182 so they actually haven't. LOL

I'm not talking bout the manga. the manga is so far ahead of the anime.


oh sorry i didn't kno that you didn't read the manga sorry i'll try to shut up...anyway just to let you kno your on a filler man...u kno fake eps that aren't part of ther story should end soon...i hope...and i think it was in the show just b4 the filler started...hmm


Yeah i know man,

Y do they put those eps in the story. It just breaks the mood coz they ended it after Ichigo defeated Grimjow.

Dam it, dam them.
shinigami
235 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne & Malac...
Offline
Posted 8/17/08
Btw bout the Vizards+bankai+mask.

Maybe your right Ace coz Ichigo has his bankai and puts on the hollow mask. The vizards are still some scary ass group. We haven't seen much of them.
shinigami
235 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Melbourne & Malac...
Offline
Posted 8/17/08

ACelta wrote:

I prefer soul society, I like their bankais


Yeah ACelta,

Good on ya mate for rooting Soul Society.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.