First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Does anyone have any plans to invent something?
Posted 8/14/08

wolfwood012 wrote:

2 words "Cold Fusion" XD

If you want to get that patented I suggest you hurry up... about 3000 scientists are working on that around the clock
11519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Nueva York
Offline
Posted 8/14/08
...i'm not smart like that.
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08



surprisingly I actually thought of a way to do it. but i dont think it is possible to do yet >_> or it wouldn't be cost effective
Posted 8/14/08 , edited 8/14/08

wolfwood012 wrote:




surprisingly I actually thought of a way to do it. but i dont think it is possible to do yet >_> or it wouldn't be cost effective <_<

same as with regualar "hot" fusion actually... has already been established in laboratory conditions, but only for 1e-6 s... and it costs 1e12 times the energy you get out of it, atm
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08


same as with regualar "hot" fusion actually... has already been established in laboratory conditions, but only for 1e-6 s... and it costs 1e12 times the energy you get out of it, atm


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<
Posted 8/14/08

wolfwood012 wrote:



same as with regualar "hot" fusion actually... has already been established in laboratory conditions, but only for 1e-6 s... and it costs 1e12 times the energy you get out of it, atm


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08

ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:



same as with regualar "hot" fusion actually... has already been established in laboratory conditions, but only for 1e-6 s... and it costs 1e12 times the energy you get out of it, atm


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro


>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)
Posted 8/14/08

wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro

>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)

Too bad for you you didn't patented the idea of working CR quotes in time, because as you can see I just invented that
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08 , edited 8/14/08

ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro

>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)

Too bad for you you didn't patented the idea of working CR quotes in time, because as you can see I just invented that


lmfao (ty for making my day XD)
Touche....
>.> Now I have no inventions.... I am gonna have to pull a Bill Gates and steal someone else's invention.
(let me comb through this thread again lol)
467 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / CAUSA
Offline
Posted 8/14/08
There's so much crap out there that needs to be invented. You can blame Fiction and Anime for giving some of the craziest ideas.

-Zoids/Mecha
-Air Trek
-Those random multi-functional weapons, even though we live in a Guns, Germs, and Steel age.

Too much.
Posted 8/14/08

wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro

>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)

Too bad for you you didn't patented the idea of working CR quotes in time, because as you can see I just invented that


lmfao (ty for making my day XD)
Touche....
>.> Now I have no inventions.... I am gonna have to pull a Bill Gates and steal someone else's invention.
(let me comb through this thread again lol)

good idea... combined with exceptionally marketing skills... you might accidentely end up as the richest man on the planet
Posted 8/14/08

DarkNightAngel wrote:

-Those random multi-functional weapons, even though we live in a Guns, Germs, and Steel age.

Plasma and laser weaponry is currently under development in both US and russian military laboratories
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08

ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro

>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)

Too bad for you you didn't patented the idea of working CR quotes in time, because as you can see I just invented that


lmfao (ty for making my day XD)
Touche....
>.> Now I have no inventions.... I am gonna have to pull a Bill Gates and steal someone else's invention.
(let me comb through this thread again lol)

good idea... combined with exceptionally marketing skills... you might accidentely end up as the richest man on the planet


I would do it but I dont have the heart to be that bad to someone else >_<
Posted 8/14/08

wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


ArticCynda wrote:


wolfwood012 wrote:


Those were some of scientific terms I haven't seen in a long time lol, hmm I shall make a better way more pwnsome way! >.> maybe I should do something simpler. Like invent shoelaces that tie themselves. <.<

I'm sorry bro, but that already exists too... it's called Velcro

>,> <,<
my ideas = Epic Fail
(Maybe I could invent CR quotes that actually work XD)

Too bad for you you didn't patented the idea of working CR quotes in time, because as you can see I just invented that


lmfao (ty for making my day XD)
Touche....
>.> Now I have no inventions.... I am gonna have to pull a Bill Gates and steal someone else's invention.
(let me comb through this thread again lol)

good idea... combined with exceptionally marketing skills... you might accidentely end up as the richest man on the planet


I would do it but I dont have the heart to be that bad to someone else >_<

you're too good for this hard world man if you were a girl I would hug you now
44056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York
Offline
Posted 8/14/08


Thank You? XD
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.