First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Tracking your X-Boyfriend
Ghost Moderator
AHTL 
87565 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 8/14/08

LeighF1 wrote:


AHTL wrote:


LeighF1 wrote:


AHTL wrote:

Makes me think of Muse's song, Creep.


Wasn't that radiohead? ^___^


I think they both got it, guess it's Radiohead that had it originally and then Muse covered it.


Ah cool. I didn't know they'd done a cover. Seems kind of ironic by the fact that for years everyone was trying to convince people that Muse did not sound like Radiohead! haha


Wasn't aware of that, nor do I really care.. Yay for Porcupine Tree (+ Blackfield <_<)
16861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / M / aracdia
Offline
Posted 8/15/08
................................... im a guy lol i dun know y i came in this one
Posted 8/15/08
that's wrong. and pretty damn sick.
an ex is an ex. if they wanted you to know their business you'd still be in their life...by their choice.
1023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 8/15/08
Oh my goodness . That's... creepy
17939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 8/15/08
It reminds me of this show call Cheaters. That show cracks me up
5522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 11/20/08


no time for that...
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 11/20/08
Hmm..... I have a couple x's I wouldn't mind catching up with....

But that's what myspace is for. Too bad I'm always busy on CR.............
365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
~NAH~
Offline
Posted 11/20/08
an EX is an EX..
you would look kinda pathetic if you're gonna track him/her down,,,.
4967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada♥
Offline
Posted 11/20/08
creepy much?
33684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/20/08
Stalking is FUN,they turn it into a show .Would love to have one bcoz i've lost contact with some of ma ex...without really doing the broke up things....just lost contact with them
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 11/20/08
bleh that's kind of stalkish much?
Posted 11/20/08
NO SHUT UP!!!
285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / In a box
Offline
Posted 11/20/08
You have to be pretty damn sad to go looking for your ex.
2395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / somewhere in your...
Offline
Posted 11/20/08
why would you want to see your ex again...unless you want to kill him
Posted 11/20/08
isnt it KOREAN? O-O
cos i watched the korean onee (= jang geun suk was in it!
i lovee this show LOL XDDD its so interesting becos youre stalking somebody.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.