First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Amulet Cross - the embryo?
Member
180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York Citayy!
Offline
Posted 11/5/08

Natsuya801923 wrote:


iluvshaoran wrote:


Natsuya801923 wrote:


iluvshaoran wrote:


Vampire-rose wrote:

I think that somehow Amulet Cross and the embryo are connected, and maybe when Amu character transforms with "Cross" then maybe the embryo will appear and the Humpty lock will fit the humpty key


Yeah, I agree. Cross is supposed to look like a witch. Maybe Amu doesn't get a cross chara at all.



The pic does look like nana a LITTLE.. But I still think there is a cross chara.




you know the little boy in the japanese manga and he can see shugo charas? he's about Ami's age. he may be related to the girl up there ^ cuz they both have blond hair....(i think)


Oh... maybe.. sou kana... They might be siblings. Or, just like Sailor Moon and Kamichama Karin, it might be Amu and Ikuto's child from the future! Then it'll be confirmed that they ARE gonna be together!! FOREVER!!!


idk....maybe. but the boy's hair is blond and Ikuto and Amu has pink and blue hair i think their child might have purple or blue hair but i hope that Ikuto and Amu will get together XD


lol.ITS ANIME.IT DOESNT HAVE TO have children with th same hai colors as thier parents. and theyre not that old TT.TT idk bout ikuto but amu's only 11 so maybe in A FEW MORE YEARS lol.
Member
180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York Citayy!
Offline
Posted 11/5/08

xoanimeluverxo wrote:


iluvshaoran wrote:


Vampire-rose wrote:

I think that somehow Amulet Cross and the embryo are connected, and maybe when Amu character transforms with "Cross" then maybe the embryo will appear and the Humpty lock will fit the humpty key


Yeah, I agree. Cross is supposed to look like a witch. Maybe Amu doesn't get a cross chara at all.



The pic does look like nana a LITTLE.. But I still think there is a cross chara.




yeahhh this IS amulet cross...that chara is cute ^^ wow then she'll have 5 charas..that's like a record!! o.o


lol.her three charas was already a record.
Member
24845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 11/5/08

bobbylee5914 wrote:


Natsuya801923 wrote:


iluvshaoran wrote:


Natsuya801923 wrote:


iluvshaoran wrote:


Vampire-rose wrote:

I think that somehow Amulet Cross and the embryo are connected, and maybe when Amu character transforms with "Cross" then maybe the embryo will appear and the Humpty lock will fit the humpty key


Yeah, I agree. Cross is supposed to look like a witch. Maybe Amu doesn't get a cross chara at all.



The pic does look like nana a LITTLE.. But I still think there is a cross chara.




you know the little boy in the japanese manga and he can see shugo charas? he's about Ami's age. he may be related to the girl up there ^ cuz they both have blond hair....(i think)


Oh... maybe.. sou kana... They might be siblings. Or, just like Sailor Moon and Kamichama Karin, it might be Amu and Ikuto's child from the future! Then it'll be confirmed that they ARE gonna be together!! FOREVER!!!


idk....maybe. but the boy's hair is blond and Ikuto and Amu has pink and blue hair i think their child might have purple or blue hair but i hope that Ikuto and Amu will get together XD


lol.ITS ANIME.IT DOESNT HAVE TO have children with th same hai colors as thier parents. and theyre not that old TT.TT idk bout ikuto but amu's only 11 so maybe in A FEW MORE YEARS lol.


lol so true!! Amu is the only person with pink hair but still >< Amu is 12 already i think and Ikuto is 17
293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Some where in the...
Offline
Posted 11/5/08
I really don't think their is Amulet Cross, it wouldn't fit with the other four very well, after all.

Think about it Amulet Heart, Amulet Clover, Amulet Spade and Amulet Diamond..... They are all card types, Cross is not a card type, in America or in Japan.

I think it is just a made up Chara that some one made a picture of and it got started as 'Amulet Cross' I really don't think this Amulet Cross is real.
Member
982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/5/08
how abou Amulet Ace
Member
lkmjr 
56513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Dreamland....
Offline
Posted 11/5/08

brebre96 wrote:

how abou Amulet Ace


Nah, they don't use actual card or face cards because those're the names of the Guardian's chairs. Having an Amulet Ace would essencialy be like having an Amulet Yaya (scary thought.) They're most likely going to stop at four, since any more would be just flat ridiculous and three was supposed to be a record already. Four?? It was cool because it was an interesting plot twist, it added music to Amu's list of would-be selves, and it completed the set, so to speak. Adding another would be beating a dead horse. It wouldn't interest the fans much any more (I know I would probably drop the series).
Member
982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/5/08

lkmjr wrote:


brebre96 wrote:

how abou Amulet Ace


Nah, they don't use actual card or face cards because those're the names of the Guardian's chairs. Having an Amulet Ace would essencialy be like having an Amulet Yaya (scary thought.) They're most likely going to stop at four, since any more would be just flat ridiculous and three was supposed to be a record already. Four?? It was cool because it was an interesting plot twist, it added music to Amu's list of would-be selves, and it completed the set, so to speak. Adding another would be beating a dead horse. It wouldn't interest the fans much any more (I know I would probably drop the series).


yea i diddt think that and Amulet yaya i have that pix in my head and it is funny
268 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Earth, Asia, Sing...
Offline
Posted 11/9/08
You see on the bracelet kairi gave amu there's signs:
Heart for Ran
Spade for Miki
Cross for the cross chara
Clover for Suu
Diamond for Dia

This proves it!
Member
1009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Tokyo~haha i wish
Offline
Posted 11/14/08
i dont think im sure if they do have it cuz it might be in the manga or...the anime but i really dont think its the embryo low chance
Member
1497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / canada /québec
Offline
Posted 11/16/08
.I thinks she will have cross when she realise she love ikuto ( ikuto have a cross on his t-shirt) and ikuto will have yori ( a dog)when he will be with amu because the dog are a symbols of loyalty

18 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 4/19/09
That sounds about right haha......no thats sounds exactly right.........
Member
372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 4/19/09
This is the first time i've heard of amulet cross.

But i sort of think that there is an amulet cross.

And a yori~.
Member
46564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 4/19/09
Well, in order to transform to Amulet Cross, she needs a cross chara. She already transformed to "Fortune" - maybe that's the key to the Embryo. And the lock already fit the key.

Look - posted August 13, never mind.
Member
46564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 4/19/09
The Amulet Cross costume is kinda similar to Chocola's witch outfit from Sugar Sugar Rune.
Member
54571 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Stalking Him.
Offline
Posted 5/29/09
so amulet cross is real? or fake?0_0
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.