Created by DaDevilGurl
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Favorite Player
Member
4846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore
Offline
Posted 3/25/09
Joshua for me, definitely.

Neku has his cute quirks but I still love the way Joshua says his words. So...sarcastic. xD
Member
295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / inside your pocke...
Offline
Posted 6/6/09
I really liked playing with Shiki in the beginning but in the end I really enjoyed Beat the most
Member
35093 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/27/09
It's really hard to decide between Joshua and Neku, but . . . . I like Spicy Tuna Roll (Neku XD) the best.
1006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / ...
Offline
Posted 7/6/09
joshua
Member
24383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Your mom.
Offline
Posted 7/9/09
Neku&Shiki.
I despised Beat, & Josh was a weirdo.
Rhyme was soo cute</3
I wish i could have played as her.
Member
468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Shibuya
Offline
Posted 7/28/09
Joshua, because he reminds me of me. ^.^
79522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / It ain't about te...
Offline
Posted 11/14/09
Neku obviously then maybe Beat because he's so stupid, it's funny.
Member
7763 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / SINGAPORE!
Offline
Posted 11/16/09
hmmm.
either beat or joshua...

well. of course it's JOSH-JOSH
he's zetta hawt!
Member
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Try to find me~ *...
Offline
Posted 11/23/09
NEKU FTW!!! The evolution of his character was great~
3795 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Hmm.. somewhere l...
Offline
Posted 12/11/09

Hoshinana wrote:

NEKU FTW!!! The evolution of his character was great~


Yep. I got too attatched to the game... Neku's character development was so good I really couldn't bear to accept the game had ended when i finished playing it.... Plus he must be a pretty good player to survive thru 3 games.
Member
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Try to find me~ *...
Offline
Posted 12/11/09

lolz223 wrote:


Hoshinana wrote:

NEKU FTW!!! The evolution of his character was great~


Yep. I got too attatched to the game... Neku's character development was so good I really couldn't bear to accept the game had ended when i finished playing it.... Plus he must be a pretty good player to survive thru 3 games.


I heard they're planning to do a sequel one day... I hope it comes fast!!! > U <
It was so good that I finished the game in 3 days XD~
Posted 12/18/09
Beat. idk, the game seemed to get some ideas from JSR, which isnt a bad thing!! its just that beat reminded me of the protagonist from the game. and besides the whole "IMMA BREAK MAH WAY THRU" about him was pretty cool.
Member
158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/22/10
Yoshiya "Joshua" Kiryu

He's awsome
136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / U.S
Offline
Posted 4/27/10
I'm more of a Neku, Joshua is close tho
3861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ~*~I'm In The Smi...
Offline
Posted 7/1/10
neku for me he's cool^^~
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.