First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Do you get turned on by the sex scenes in movies/dramas?
4277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Philippines
Offline
Posted 8/15/08
Do you get turned on by the sex scenes in movies/dramas?

11928 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / lucena city, Phil...
Offline
Posted 8/15/08
no im not horny!..LMAo hahahahaha!..
336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / U.S.
Offline
Posted 8/15/08
what a randomm quistion and no i dont
210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 8/15/08
a sex scene is suppose to get the audience interested and HECK YES, i get turned on.
i mean dude, it's a freakin hot scene... sorry, guys and gals, but i can't lie.
i know some of you are just too embarrassed to say it, but i'll be the first.
it's a hot scene, and it's hot for a reason. TO TURN YOU ON!
114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42
Offline
Posted 8/15/08 , edited 8/15/08
well it depends who's doing the scene!

Jun in Tokyo Tower was quite a turn on

do you know of any other good ones??
6802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / the netherlands
Offline
Posted 8/15/08
lol this topic made me laugh but yep it is an interesting question
405 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / getting crunk w/...
Offline
Posted 8/15/08 , edited 8/15/08
noo . gag.
its just that i feel weird watching their sex scenes because it looks like they don't know what they're doing. i don't mind if it looks romantic and cute but no.
for ex. in make out scenes im like eww they can't make out. and it looks like their eating each other or catching a fly in the other persons mouth
3693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/15/08
yes ............................
9584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/15/08
lol
XD
this question caught my eye.
its just so random!
and no, they dont "turn me on"
and no i'm not "shy" or "embarressed"
to say it. they just really dont.
:P

71 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jupiter
Offline
Posted 8/15/08
haha no i dont >< i feel kinda awkward, esp. if i watch it with a friend, we skip the part ahaha
792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 8/15/08
I've never seen a sex scene in a drama before. XD This is so random. <33 Ehh . . . It depends if I like the people doing the scene? Eh, I'm not sure. XD
1993 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / cardboard box. i...
Offline
Posted 8/15/08
lmao all the teens are like "eww no!" and all the 20somethings are like "yeah! " rotfl

i've never seen an outright sex scene in a drama either. but the sort-of sex scene in 'pride' was hot.
5607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/15/08
LOL..what a random question. Well I havent seen a sex-scene in a drama yet..so i dunno
5464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
61 / F / Finland
Offline
Posted 8/15/08
what sex scene? whether korean or japanese dramas...they don't know how to make sex scenes...they don't even kiss properly...how can you be turn on with touching lips only? ..when they do "make out" there's no feeling in it and doesn't look natural...i think the directors need to learn from their western counterparts...or better still , not include it if they can't do it....
2417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / in your heart
Offline
Posted 8/15/08
wow no...when i was younger yes....but you get over it as you get older
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.