Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Vampire Class Item
17351 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F
Offline
Posted 8/30/08
lol yeah, last i checked, vamp girl only has 12 items. hope the new mods will be assigned to different avatar classes so more areas can be covered faster.
5533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Au pays des merve...
Offline
Posted 8/31/08

shadowsas wrote:

Yeah, there should be items that can be used by available for more than one avatar. Costumes so far:

Morrigan and Lilith



Rebel Shade and Mahou no Set


Clueless Slayer and Battle Pink Set


Chaotic Set and Idol



Lilith, Mahou no Set, Clueless Slayer and Idol are yet to be released in the pending list~


nice items

Posted 9/1/08
Yeah I wanted one but theres like almost no vampire female clothes
5327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Edmonton, Canada
Offline
Posted 9/1/08

animefangirl20 wrote:

Yeah I wanted one but theres like almost no vampire female clothes


and for some reason the same item for vg and g the g rate is way higher than vg rate.
i wonder if ppl r doin this on PURPOSE
2438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Peru
Offline
Posted 9/1/08

animefangirl20 wrote:

Yeah I wanted one but theres like almost no vampire female clothes


I'm trying my best to design items for Vampire Girl. bluewitch201 is also helping me upload items and I'm very thankful. I have uploaded exactly 60 and bluewitch201 has uploaded also several ones. We both are just waiting them to be approved, they are currently in the pending list.

Thanks to all of you who are voting positive ratings to our designs and giving your support! We appreciate it :3
Posted 9/1/08

shadowsas wrote:


animefangirl20 wrote:

Yeah I wanted one but theres like almost no vampire female clothes


I'm trying my best to design items for Vampire Girl. bluewitch201 is also helping me upload items and I'm very thankful. I have uploaded exactly 60 and bluewitch201 has uploaded also several ones. We both are just waiting them to be approved, they are currently in the pending list.

Thanks to all of you who are voting positive ratings to our designs and giving your support! We appreciate it :3


I like your items for it ^^
31 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / US
Offline
Posted 9/3/08
You can count on me to rate some items in. I would love to have more stuff for the vampires. When I'm done with my "try out" avatar, and know more about the game, I will want a vamp.. but it's not happening if items are so lacking. I'm sure one vote won't do much, but it's the least I can do.
Member
24919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / The Netherlands
Offline
Posted 9/3/08

bluewitch201 wrote:

I don't use any of the vampire classes, but i noticed there's barely any items, especially the girl v.

surely just because of that people are not gonna just go making items for it. so i was wondering if it's possible that the normal human avi class can share items with the vampire class, it'd be much easier that way


haha maybe Vampire classes will rock at Halloween ??
2438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Peru
Offline
Posted 9/3/08

Maholix wrote:

You can count on me to rate some items in. I would love to have more stuff for the vampires. When I'm done with my "try out" avatar, and know more about the game, I will want a vamp.. but it's not happening if items are so lacking. I'm sure one vote won't do much, but it's the least I can do.


Of course your vote matters, even if its one. I really appreciate your support towards the vampire class items!
Member
24919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / The Netherlands
Offline
Posted 9/3/08

shadowsas wrote:


Maholix wrote:

You can count on me to rate some items in. I would love to have more stuff for the vampires. When I'm done with my "try out" avatar, and know more about the game, I will want a vamp.. but it's not happening if items are so lacking. I'm sure one vote won't do much, but it's the least I can do.


Of course your vote matters, even if its one. I really appreciate your support towards the vampire class items!


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest
2438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Peru
Offline
Posted 9/3/08

phame wrote:


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest


Okay...?
Member
24919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / The Netherlands
Offline
Posted 9/3/08

shadowsas wrote:


phame wrote:


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest


Okay...?


yep the vampire is very ugly so that's why no one likes it
2438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Peru
Offline
Posted 9/3/08

phame wrote:


shadowsas wrote:


phame wrote:


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest


Okay...?


yep the vampire is very ugly so that's why no one likes it


Good for you? want a medal?

Member
24919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / The Netherlands
Offline
Posted 9/3/08

shadowsas wrote:


phame wrote:


shadowsas wrote:


phame wrote:


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest


Okay...?


yep the vampire is very ugly so that's why no one likes it


Good for you? want a medal?



no need
2438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Peru
Offline
Posted 9/3/08

phame wrote:


shadowsas wrote:


phame wrote:


shadowsas wrote:


phame wrote:


right now the chibi avatar who is the most supported because she is the cutest


Okay...?


yep the vampire is very ugly so that's why no one likes it


Good for you? want a medal?



no need


I insist, you deserve one.

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.