First  Prev  1  2  3  Next  Last
how about SHOMAKi pairing???
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 9/27/08
yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....
Member
135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/7/08
Yamaki
Yamaki
Yamaki
Yamaki
Yamaki
is the best nothing else

they are the best two
they are good with each other
Member
135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/7/08

nami16 wrote:

yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....


what do u mean a little slow
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/7/08
he's so slow that until now he can't realize that maki was the one for him
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/7/08

la7n_alshita wrote:


nami16 wrote:

yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....


what do u mean a little slow


he's so slow that until now he can't realize that maki was the one for him
Member
2116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 온유's arm & 동해's h...
Offline
Posted 10/7/08

nami16 wrote:


la7n_alshita wrote:


nami16 wrote:

yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....


what do u mean a little slow


he's so slow that until now he can't realize that maki was the one for him


yeah you right.. i'm so pissed when think about that.. she already infront of his eyes.. why can't he see that.. if i'm a cupid, this capuru i'll shoot first with my love arrow.. lol..

Member
550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/7/08 , edited 10/7/08
Nah Yamaki 4ever only
No matter how cute the guy is
No matter wuz if the guy is way better looking then Pi-chan
First pair will always the best
!!!
Member
135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/7/08 , edited 10/7/08

yamakido wrote:


nami16 wrote:


la7n_alshita wrote:


nami16 wrote:

yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....


what do u mean a little slow


he's so slow that until now he can't realize that maki was the one for him


yeah you right.. i'm so pissed when think about that.. she already infront of his eyes.. why can't he see that.. if i'm a cupid, this capuru i'll shoot first with my love arrow.. lol..



no i think he reilazed that she is his fiance now
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/8/08

la7n_alshita wrote:


yamakido wrote:


nami16 wrote:


la7n_alshita wrote:


nami16 wrote:

yeah yamapi is still the best....but so sad yamapi is a little slow....


what do u mean a little slow


he's so slow that until now he can't realize that maki was the one for him


yeah you right.. i'm so pissed when think about that.. she already infront of his eyes.. why can't he see that.. if i'm a cupid, this capuru i'll shoot first with my love arrow.. lol..



no i think he reilazed that she is his fiance now


let's just wish for a better result let's give yamapi a chance....maybe he's just waiting for maki to be on her 20's or adult stage to court her.....well now is his chance.....
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/8/08

Yangel616 wrote:

Nah Yamaki 4ever only
No matter how cute the guy is
No matter wuz if the guy is way better looking then Pi-chan
First pair will always the best
!!!


yeah!! i am so much agree
but it can't be helped, maki looks good with anyone
Member
2116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 온유's arm & 동해's h...
Offline
Posted 10/8/08

nami16 wrote:


yeah!! i am so much agree
but it can't be helped, maki looks good with anyone


agreed too..
but you know, i remember i watched one vid about P if i'm not mistaken..
i was kinda like 'OMG' when i heard P said about his type of girl..
but what can i say.. it's his choice.. lol..
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/8/08

yamakido wrote:


nami16 wrote:


yeah!! i am so much agree
but it can't be helped, maki looks good with anyone


agreed too..
but you know, i remember i watched one vid about P if i'm not mistaken..
i was kinda like 'OMG' when i heard P said about his type of girl..
but what can i say.. it's his choice.. lol..


what about that?....what did he say? what type was his type of girl?.. i'm eager to know
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/8/08

nami16 wrote:


yamakido wrote:


nami16 wrote:


yeah!! i am so much agree
but it can't be helped, maki looks good with anyone


agreed too..
but you know, i remember i watched one vid about P if i'm not mistaken..
i was kinda like 'OMG' when i heard P said about his type of girl..
but what can i say.. it's his choice.. lol..


what about that?....what did he say? what type was his type of girl?.. i'm eager to know


wrong grammar....i mean what type of girl does he like?....
Member
2116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 온유's arm & 동해's h...
Offline
Posted 10/8/08

nami16 wrote:




wrong grammar....i mean what type of girl does he like?....


if i'm not mistaken, he said women with big boobs..
OMG!!!! lol.. Whatever it's, i still support him.. but if he with maki, i'll support more than he could ever think.. LOL..
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 10/8/08

yamakido wrote:


nami16 wrote:




wrong grammar....i mean what type of girl does he like?....


if i'm not mistaken, he said women with big boobs..
OMG!!!! lol.. Whatever it's, i still support him.. but if he with maki, i'll support more than he could ever think.. LOL..


that was funny.....but if i'm not mistaken most of males in japan loves women who have big boobs but i can feel that he'll end up with maki still hoping
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.