First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply TEKKEN: MOVIE
Posted 11/25/07 , edited 11/25/07
According to various websites, Crystal Sky Studios has announced that a new Tekken film is currently in development with a release date around 2009. [1] Tekken is being written by Michael Werb, Michael Colleary, and Hans Rodinoff. It has been said that Charles Stone III will be one of the directors.

IGN Movies and IMDb posted the summary as:[2] [3]

"In order to put to rest the ghosts of his past, Jin Kazama enters the Tekken tournament, a fierce and dangerous competition featuring the world’s best martial artists. Following close behind him is Zheng, a rebel monk looking to save Jin from his own inner demons. While on the surface Tekken appears to be the corporation of the future, Jin and Zheng expose a dark underbelly that could threaten the very threads of humanity."

-wikipedia....

yeaa..cant wait.. wat do u guys think


Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/25/07
is this for real?
Shihan
2216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / sacramento
Offline
Posted 11/25/07
i hope this is real gona be an awsome movie
Sage
585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / CA OC
Offline
Posted 11/26/07
This movie might not kick ass or might be cuz most of the anime movies sucks ass it would be nice if they make CG type of movie it would kick so much ass that sese will shove it up hi ass!!! Sese will be waiting for this movie I'm sure cuz he likes martial arts he told me before he wanna join UFC and get beat inside because he's a wuss!!
Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/26/07
HEY SLAVCO! lol, can u stop mentioning my name as well as your stupid lies!! you're lucky that im not in bad mood right now.. or else...... you know whats gonna happen biatch! lol
Posted 11/26/07
Oh yeah, I heard about that like... 2 years ago. XD
Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/26/07
omg really?/ hwhahah that was long long time ago whaha!
Sage
87 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / CA Laguna Hills
Offline
Posted 11/27/07
damn!! yeah.. i cant wait for that to come out... TEKKEN RULEZ!!!
Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/29/07
^_^ GOLDBERG AS MARDUK..

Posted 11/29/07
ahah...that looks exactly like him
Sage
crucix 
736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / in someone else's...
Offline
Posted 11/29/07
yup its real! here is a bit of info about the movie

Tekken (Namco)

Once thought to be forever locked in development limbo (it's been postponed three times), the movie version of Namco's fighting phenom could be poised for a legit comeback in 2009. It follows two childhood friends, Jin and Zheng, who enter - you guessed it - the underground Tekken fighting tournament aimed at testing their inner and outer strength. Along the way, the buddies uncover the truth about Tekken Corp.'s devious shenanigans. Screen Gems recently announced that Charles Stone III (Drumline) will direct, though none of the actors have been cast yet.

Pitch it: Enter the Dragon meets Lethal Weapon.
Ditch it: Charles Stone III is most famous for directing and starring in the "Whassup!" commercials for Budweiser.

so... thats the update
Posted 11/30/07

sese666 wrote:

omg really?/ hwhahah that was long long time ago whaha!


yeah, but they were only talking about making the movie and then they confirmed it a while later. I haven't bothered to follow up on it until I joined this group! XD
Cause there were rumors a while back like Zhang Ziyi being Xiaoyu and Jackie Chan playing as Lei (DUH!!!).
Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/30/07

sacredmoon wrote:


sese666 wrote:

omg really?/ hwhahah that was long long time ago whaha!


yeah, but they were only talking about making the movie and then they confirmed it a while later. I haven't bothered to follow up on it until I joined this group! XD
Cause there were rumors a while back like Zhang Ziyi being Xiaoyu and Jackie Chan playing as Lei (DUH!!!).


lol.. well honestly, for me, i dont want that kind of movie.. i like CG type better.. like the usual cinematics on tekken.. what do you think?
Posted 11/30/07

sese666 wrote:


sacredmoon wrote:


sese666 wrote:

omg really?/ hwhahah that was long long time ago whaha!


yeah, but they were only talking about making the movie and then they confirmed it a while later. I haven't bothered to follow up on it until I joined this group! XD
Cause there were rumors a while back like Zhang Ziyi being Xiaoyu and Jackie Chan playing as Lei (DUH!!!).


lol.. well honestly, for me, i dont want that kind of movie.. i like CG type better.. like the usual cinematics on tekken.. what do you think?


I dunno...have there been any success with CG movies?
Tekken Lord
9063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/30/07

sacredmoon wrote:


sese666 wrote:


sacredmoon wrote:


sese666 wrote:

omg really?/ hwhahah that was long long time ago whaha!


yeah, but they were only talking about making the movie and then they confirmed it a while later. I haven't bothered to follow up on it until I joined this group! XD
Cause there were rumors a while back like Zhang Ziyi being Xiaoyu and Jackie Chan playing as Lei (DUH!!!).


lol.. well honestly, for me, i dont want that kind of movie.. i like CG type better.. like the usual cinematics on tekken.. what do you think?


I dunno...have there been any success with CG movies?


lol like final fantasy 7 advent children.. have you watched that?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.