First  Prev  1  2  Next  Last
Child singers
1158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / las vegas
Offline
Posted 8/17/08

hreoloenney wrote:


joanfactor wrote:


hreoloenney wrote:


joanfactor wrote:


hreoloenney wrote:


joanfactor wrote:


but he's only 15 and he's in a actual band with instruments and everything. lol.
not a boyband. haha.
idk


I know
Nick Jonas is a singer and is in an actual band,
but what you misunderstood is that
Nick Jonas isn't a child.


eh ? then what is he ?
teenager ? i said nick cuz it says on the thing under 16 so yea.
hehe.



hahah yeah a teenager!
but I have to apologize to you...
I completely missed what it said about being under 16 and all..!
Sorry!


lol. its all good.
i thot u had something against nick jonas tho.


hahaha noooo, i love the Jonas Brothers!
Absolutely nothing against Nick Jonas!



omg me too ! they had a concert here in vegas but i couldnt go, but my friends went and they had second row seats and what not. and dey left right after da concert and helluh forgot about the MEET AND GREET !
that was like a once in a lifetime. i felt sorry for them but i felt sorry for myself even more. haha.
10637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / cali
Offline
Posted 8/17/08 , edited 8/17/08

joanfactor wrote:


omg me too ! they had a concert here in vegas but i couldnt go, but my friends went and they had second row seats and what not. and dey left right after da concert and helluh forgot about the MEET AND GREET !
that was like a once in a lifetime. i felt sorry for them but i felt sorry for myself even more. haha.


ohh nice, they had meet and greets! lucky people..
i went to their When You Look Me in the Eyes tour, the one in Universal City
and they were great!! I was sick during that time, but I couldn't miss them ! :D
They were still really hot even though I didn't have the best seat..!

( LOL.. getting off topic..! )
Posted 8/18/08
um.. that girl in the Beijing Olympics opening ceremony, the girl who sang the national anthem. hehe.. she was TOO CUTE!!!
1780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / MS&NJ
Offline
Posted 8/18/08

phwqh1014 wrote:

um.. that girl in the Beijing Olympics opening ceremony, the girl who sang the national anthem. hehe.. she was TOO CUTE!!!


actually the girl that was singing that wasnt her real voice,she was just mouthing because the real girl who was singing wasnt pretty enough to go up..... ]:
----

anyways there is this japenese group called C-UTE
there all under 16 .

here's one of their songs,there dancing was really....... ehhhhhhh,but overall the song is really addicting and the group is is really cute(:


1744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Lowell
Offline
Posted 8/18/08
Kang Ji Young frum Kara she's like 13 or 14
2306 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In Transit.
Offline
Posted 8/18/08
Charice has an amazing voice.
9433 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / CACTUS FARM ©
Offline
Posted 8/18/08
sweety :3
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / seattle wa.
Offline
Posted 8/18/08 , edited 8/18/08

makisig morales


ronald jaimeer


aria


joshua

-from little big super star-
16058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/18/08
This song is so adorable!

1593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/18/08
i'll have to say connie talbot

she is so cute!!
1050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / London, England
Offline
Posted 8/18/08
I can't stand children's singing voices.
Posted 8/18/08 , edited 8/18/08
Lately I've somewhat liked Oohashi Nozomi; she sang the song Gake no Ue no Ponyo which is now #3 on the Oricon chart
3258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Lala Land
Offline
Posted 8/19/08
is 'once a child singer' considered?
haha...
Hiro (AKA Hiroko Shimabukuro, vocalist of the disbanded japanese girl group Speed)
she was only 12 when she debuted.
971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / anywhere..(^.^)
Offline
Posted 8/19/08
charice

bianca ryan

shinee??...
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.