First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply [GRAPHIC]-Avatar Requests
Posted 8/20/08


thnk you for requesting!!!!
you are da first one!! =^w^=
special gift of thnx ^^



sry it's not that good....
Posted 8/20/08


they're very good! they will be examples on da prfile

Member
1480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / PandaTown!~
Offline
Posted 8/20/08

1401604 wrote:



they're very good! they will be examples on da prfile



Thank yoohs<3 :3
Member
2005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / some place
Offline
Posted 8/21/08


no no its good i lik it
Member
2005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / some place
Offline
Posted 8/21/08


YAY!!!! XD i get a special gift!!!!! n its good i lik it ^.^
Member
508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 8/21/08 , edited 8/21/08


it's cool



pending: 1401604
Posted 8/21/08


do you want "it's cool" as the text?
any animation, brushes, special effects, etc etc?
plz look at the first post.
Member
997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Look Up~~
Offline
Posted 8/22/08
hello, um... i love all your aviis!!! they look sooo awsome!
you would probaly refuse, but if you can, can sum1 pretty please make me one of those aviis for me? i love the colour green!!!
because i can't really make them cause i have no imagination...and the programs...please reply (like a mail or a post thing on my profile) if your kind enough to willing to help me out of the bottom of you heart. i would really appreciate it!
Member
379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / None OF Your Busi...
Offline
Posted 8/23/08 , edited 8/23/08
mod request [optional]: Anyone
text: Minichibi13
special effects [decoreations, brshes,borders, etcetc]: Brushes And Border.
crop [yes/no]: Yes, I Think The Picture Is Enough, Just A Tiny Bit Please.
effect [blinking,,]: Umm.. No.
pic:”

pending: blueberry19
Member
2033 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / candyland
Offline
Posted 8/23/08

Minichibi13 wrote:

mod request [optional]: Anyone
text: Minichibi13
special effects [decoreations, brshes,borders, etcetc]: Brushes And Border.
crop [yes/no]: Yes, I Think The Picture Is Enough, Just A Tiny Bit Please.
effect [blinking,,]: Umm.. No.
pic:”

pending: blueberry19


hope u like it. u can tell me if u want any changes



Member
1955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / MY BED!!!
Offline
Posted 8/24/08 , edited 8/24/08
TEXT:WELCOME TO ICE CREAM SCOOPERZ!
MOD:AJ1225?(I THINK)
EXTRA:BOARDER(I CAN'T SPELL) STARZ AND HEARTS
PIC:
Posted 8/25/08
Position: IDK u choose
Why do you make Avis: Cuz i like to and its fun
Do you have experience: Well kinda. i make all of my avis!
R u active: sometimes. I'm sure I'll be more active if i'm a mod or something

My avis [mostly made for me but one made for someone else]



I dont think I'm very good but i hope to be of some help
Posted 8/25/08

i meant are you a member or a mod as the position
but anywayz
you are a maker
plz be active and give me three of ur fav aviis

Posted 8/25/08

1401604 wrote:


i meant are you a member or a mod as the position
but anywayz
you are a maker
plz be active and give me three of ur fav aviis



okie dokie I'll be a creator but is it ok if im a mod??

Member
997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Look Up~~
Offline
Posted 8/26/08
mod request [optional]: 1401604 (jenni-chan)
text: 2greenia
special effects [decoreations, brshes,borders, etcetc]: i dont mind what you use, but have heaps of it!! especially green!!!, and borders, ect.
crop [yes/no]: yes
effect [blinking,,]: a little bit...
you can use any pic you want, as long as its cute, some kind of green on it, and not chibi...

thanks soooooo much!!!!! i really super duper appreciate it!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.