First  Prev  1  2  3  Next  Last
BGICR Logo Contest
BGICR Supporter
6135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in my own little...
Offline
Posted 8/28/08 , edited 8/28/08
lol~ this is soo cool...there should be a convention to show of those clothes~~ hehehe, jkjk XDD


galm wrote:

hahaha i got the idea of a crunchyroll team xDD for the olympics, CRUNCHYROLL IS NOW A COUNTRY !!!1

woah im a genious x)


u are a genius
maybe next time we'll be making a flag for crunchyroll
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/29/08 , edited 8/30/08




We should have every username on the shirt...XD
All 13k people! XD
Oh wait...that wouldnt work cuz ppl join n leave everyday TnT
BGICR Supporter
22314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 8/29/08 , edited 8/30/08

marymannly12 wrote:





We should have every username on the shirt...XD
All 13k people! XD
Oh wait...that wouldnt work cuz ppl join n leave everyday TnT


XD that would be hell for the person making the shirts!!
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 8/29/08 , edited 8/30/08

BlueRise wrote:


marymannly12 wrote:





We should have every username on the shirt...XD
All 13k people! XD
Oh wait...that wouldnt work cuz ppl join n leave everyday TnT


XD that would be hell for the person making the shirts!!


YEA THAT TOO LOL XD~
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08
Lolz what happens if no one makes up a logo? *gasp* Will the shirts be......BLANK?!
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08
Omg, I just thought of something for the logo *gasps*
BGICR Supporter
22314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08
hmm i think i might try and think of something, but its gonna suck i know for sure
BGICR Supporter
22314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08

BlackMagic98 wrote:

Lolz what happens if no one makes up a logo? *gasp* Will the shirts be......BLANK?!


oh! instead of being blank they could look like this
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/2/08 , edited 9/2/08
Lolz, I have an idea though, now I just have to start drawing it..
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08
What is this madness?! When I was making my logo this thread disappeared and now that its completed and I have no way of getting it on my comp, it reappears!
BGICR Supporter
22314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08

BlackMagic98 wrote:

What is this madness?! When I was making my logo this thread disappeared and now that its completed and I have no way of getting it on my comp, it reappears!


you could try drawing it on the comp maybe ~_~ ?
sorry,
<---- not so good at giving advice....
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08
Ahh I tried that, and I'm horrible at it, the lines go all zig zaggy and stuff, it would look horriblee...
Moderator
7214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Miami, FL
Offline
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08
LOL hey at least we would have a rough draft...a logo could be some sort of mascot too can anyon draw here besides blackmagic?
BGICR Supporter
22314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 9/6/08 , edited 9/7/08
i can only copy ~_~ not tracing but.... copying xD
otherwise my drawings suck =/
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 9/9/08 , edited 9/9/08


Okay this is all I could do, I wanted to put BGICR in bubble letters in the middle of the crown with little gems on each letter, but I suck at bubble letters And I didn't yet color it cause I didn't know which colors to pickk, so this is like rough draft-ish...I guess.. I have another idea that's more simple, that I'll make soon.. And it'll be finished.. Hope you guys think this one isn't too crappy...
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.