First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Most Intrested anime of Fall 2008
877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/20/08 , edited 8/20/08
ok for this coming anime season of fall it's going to the the best anime season of the four in the year of 2008

Predited popular animes:

Clannad~After Story~
TodaDora!
Junjo Romantica Second Season
Yozakura Shijuusou (Yozakura Quartet, Quartet of Cherry Blossoms in the Night)
Skip Beat
Casshern SINS
Gundam 00 Second Season

Less Popular anime but still with people watching:

Inazuma Eleven
Nodame Cantabile - Paris Chapter
Kurogane no Linebarrel
Shikabane Hime
Kyo no Go no ni (TV)
Hakushaku to Yosei
Michiko to Hatchin
Ga-Rei -Zero-
Titania
Kuro Shitsuji

And the followings will be the maybes (if you read the storyline intro and preditments you'll c what i mean) they might become popular best example haruhi from 06:

Kemeko Deluxe!
Kanagi
Hyakko
Vampire Knight : Guilty - AKA second season
Jigoku Shoujo Mitsuganae
To Aru Majutsu no Index
ef - a tale of melodies
Tales of the Abyss
Akane-Iro ni Somaru Saka - for highschool romance watchers with twisted romance (like air,h20,kanon,sola)
Chaos;Head
Bihada Ichizoku
Hokuto no Ken - Raoh Gaiden Ten no Haoh
Battle Spirits - card game anime like yugioh, so idun think people dig those anymore
Rosario + Vampire Capu2
Macademi Wasshoi! (Magician’s Academy)

Now this is the uncertin if it's soming out this fall since soooooo many animes are showing and i some i dunno what catoigories to put in:

Noramimi 2
Netsusou
Tentai Senshi Sunred
Tears to Tiara (uncertain date)
Bonen no Xamdou (currently airing?)
Hazama no Uta (uncertain date)
Ride Back (uncertain date)
ONE OUTS


i dun think it's dublicate but if it is tell me

EDIT: alomst for got OVAs

Here are the OVAs:


Hell’s Angels
Zettai Shougeki
Lucky Star

1859 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / § 団 Literature Cl...
Offline
Posted 8/20/08 , edited 8/20/08
I'm definitely gonna watch ToraDora. More tsundere goodness to enjoy! I have read the first volume of the novel and it was good.

Clannad:After Story is also another one to watch out. The first season is good. I hope this one is also good.

Why did you place Gundam on your less popular list? Gundam is so popular. lol.
877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/20/08

sledger198 wrote:

I'm definitely gonna watch ToraDora. More tsundere goodness to enjoy! I have read the first volume of the novel and it was good.

Clannad:After Story is also another one to watch out. The first season is good. I hope this one is also good.

Why did you place Gundam on your less popular list? Gundam is so popular. lol.


sorry bout that but the storyline isnt as good as the first season... to most ppl i think. like naruto and bleach more people will start to dislike gundam since it's just the main character that never dies with the best gundams...
6027 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In The land of t...
Offline
Posted 8/20/08
i can't wait for the gundam00 season 2 and rosario+vampire season 2!!!!!
974 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Australia
Offline
Posted 8/20/08
i'm waiting for skip beat, nodame cantabile paris and junjo romantica! yay~~

so many animes coming out soon! would rather catch everything at one shot tho
545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In my house
Offline
Posted 8/20/08
I wanna see Ga-rei -Zero- even though they changed almost everything >.>
Waiting for skip beat 'course. I thougt ef - a tale of melodies already had a releasing date O.o
221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 8/20/08
Well...personally, I can't wait for Vampire Knight season 2. I think it's premiering in October, but I'm not entirely sure.
1121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Don't you dare tr...
Offline
Posted 8/20/08
I can't wait till Vampire Knight Season 2
And the Lucky Star OVA
Macademi Wasshoi!
2528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / America
Offline
Posted 8/20/08
I read the description for Skip Beat and of COURSE anyone who loves ROMANCE wants to watch it!
Clannad---- Of course I'm going watch it. It MUST this time have a MAIN plot.
Vampire Knight---- Duh. I want to see what happens next.
Rosario + Vampire-----If I am bored, yeah. THIS SECOND SEASON WILL NOT FOLLOW THE MANGA.
----more ANIME based characters.
877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ontario, Canada
Offline
Posted 8/20/08

confuser987 wrote:

I read the description for Skip Beat and of COURSE anyone who loves ROMANCE wants to watch it!
Clannad---- Of course I'm going watch it. It MUST this time have a MAIN plot.
Vampire Knight---- Duh. I want to see what happens next.
Rosario + Vampire-----If I am bored, yeah. THIS SECOND SEASON WILL NOT FOLLOW THE MANGA.
----more ANIME based characters.


wow! you do reasearch on anime like i do dun you
3778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Indonesia
Offline
Posted 8/20/08
Can't wait for Junjou Romantica 2nd season >o<
and also Kuroshitsuji *kyaaa!!!!!!!! Sebastian!!!!!!!! Ciel!!!!!!*
Don't forget Jigoku Shoujo Mitsuganae too...
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / hell! >:D
Offline
Posted 8/20/08
Cant wait to Vampire Knight 2 !!!!
and Kamichama karin chu (dunno when they will made the anime)
Clannad after story
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/20/08
Let's see...

OBLIGATORY:
Chaos;HEAd TV---this is an obligatory; the game is fantastic! Can't wait too long for anything bloody and violent, especially if it is from nitro+.
CLANNAD Afterstory---first season is nice. The end must be nicer.
Nodame 2nd---ditto
Jigoku Shoujo Mitsuganae---also ditto
Skip Beat!---could it be better than the excellent manga? I hope so.
Kyou no 5 no 2 TV---with an interesting style, this could be good.

STILL IN CONSIDERATION:
Hakushaku to Yousei
Umineko no Naku Koro ni
Yozakura Shijuusou
Kannagi
585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Malacca
Offline
Posted 8/20/08
waiting for continuation of saiyuki burial..
626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / o.o;;
Offline
Posted 8/20/08
Gundam 00.

And wtf, less popular?

Horrible tastes in anime much?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.