First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply pengalaman pahit dan manis korg
Malaysian
4243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♥Somewhere With M...
Offline
Posted 8/20/08 , edited 8/20/08
sape2 ade x pengalaman pahit ngan manis..?
kongsi ngan kite org...
aku x de....arr.....
Malaysian
987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia
Offline
Posted 8/28/08
hahahaha this story is so funny .....
Posted 11/2/08
ehhh forum ni x jalan ker?
Posted 11/4/08
pengalaman manis aku x brapa best
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/4/08 , edited 11/4/08
manis =saya jumpa pengganti fairuza



pengalaman pahit

kena sound tepek dengan fairuza depan member-member dier

sekarang ikut haluan masing-masing

saya dah berpunya dan dier dah ader yang punya


Posted 11/4/08

UCHIHAMADARAWARRIOR wrote:

manis =saya jumpa pengganti fairuza



pengalaman pahit

kena sound tepek dengan fairuza depan member-member dier

sekarang ikut haluan masing-masing

saya dah berpunya dan dier dah ader yang punya




macam x best jer dia tu.....

Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/4/08
aper yang tak best nyer??
Posted 11/4/08

UCHIHAMADARAWARRIOR wrote:

aper yang tak best nyer??


tiap2 tahun masalah perangai malas aku x buat keje skolah tetap berulang......x bleh berhenti dari sifat malas aku...sbabnya aku slalu siang malam ngadap pc nih
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/4/08
sama macam saya
Assistant Mod
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 11/5/08
korang tak reti nak belajar ke? yelah sbb korang mak bapak tanggung semua kot. tu yg tak rasa nak belajar tu. aku, zaman sekolah dulu lah best skali. sentiasa cuba dapatkan no.1. paling best masa form 5. dr no, 20an aku dpt jugak no.1 seronoknya tak terkira bila gi mane2 semua cikgu kenal termasuk yg kita sendiri tak kenal.(bangga kejap).
Malaysian
994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Cyberjaya
Offline
Posted 11/5/08
blajar tu mmg reti, tp masalah nyer MALAS...diaorang mungkin x pikir yg stiap manusia akan pergi dari dunia nie..bile mak bapak kiter takde suatu hari nanti, sape nk tanggung makan minum kiter, sape nak bayar bil internet kiter? klau dari skarang malas belajar, result x menentu..mase depan kiter xkan kemane...requirement nk masuk IPT pun dah makin tinggi..persaingan dah makin sengit.. tapi klau arah tuju kiter kejap statik, kejap turun tapi x pernah2 naik..makan pasir la nanti..nak harapkan Bersamamu? Brape lama bleh bertahan?

giler, klau buat karangan..dah bleh A+++ dah nie
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/5/08
iya

bukan mimpi kosong

tapi memang kenyataan
Posted 11/6/08
senang jer nak berjaya....jgn putus asa....kita berusaha.....

Tapi aku rasa kalau kita x berjaya belajar xper....asal kita ada kemahiran....kita bleh buat bisnes sendiri.....
Kalau pandai xder kemahiran nak keje per....
Posted 11/6/08
kalau perempuan nak cpat kaya kawin la ngan orang kaya....susah per
Posted 11/6/08

UCHIHAMADARAWARRIOR wrote:

manis =saya jumpa pengganti fairuza



pengalaman pahit

kena sound tepek dengan fairuza depan member-member dier

sekarang ikut haluan masing-masing

saya dah berpunya dan dier dah ader yang punya




sah hang crop dari gambar kelas hang nih.....

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.