First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Post Reply [Game] If Nakajima Did This...
Yuto's Girl ~
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 10/9/08
OMG!!! NO! i can't marry him!! i'll hurt my friends feelings! if they are hurt, i am too!
if my friends would gladly let me marry him.. i might...

u were laying on the floor next to yuto's bed.. an hour later u fell asleep... <the next day.. yuto was still sleeping> yuto fell and landed on top of u... u felted squish.. u woke up and found him on top of u still asleep, his lips pressing on urs.. .. u?
Creator
16218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / chillin with yuto...
Offline
Posted 10/9/08
OMFG there goes my FIRST KISS...im not going to regret it i dont think LOL but uh...lie there in..shock...then push him off and go get the mouthwash or ima like...die of a seizure LOL!!!!!!! the feeling of yutos lips on mine would be so life-distracting xDDD man...but uh...woah. wait why am i in his room...? xDDDDDDDDDDDDD!


what would you do if you were in an airplane and yuto is right across the isle from you, joking w/ yamada...like LOOONG flight say...and just as soon as ur getting the courage to say hi, a hijacker pops up and threatens to blow up the plane...(forgive me for being such an american xD but it makes a good scenario!!) and hes like IF YOU TRY ANYTHING FUNNY ILL KILL THIS GIRL *points to you* then all of a sudden yuto gets up and fights the guy (who has a knife) with his bare fists and knocks him out COLD...then holds you close to his himself in a deep, intense silence....(LOL drama much?)
Yuto's Girl ~
434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a grass field...
Offline
Posted 10/10/08
>///<!!! Knowing me, I'd probably break down into tears then and there, burying my face in his chest. xD Whenever I even think about that, I start crying, so if that actually happened....

Say you and Nakajima go to school together. You two are friends and goof off during Science and the teacher makes you each hold a bucket of water outside in the hall. Nakajima, being the mischeivous guy he is, is in a pose as if he's going to throw the bucket of water on you. What do you do?
Yuto's Girl ~
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 10/11/08
wait there to see if he's gonna do it.. if he did then im gonna do it to him too
god we are spoiled lol

u were playing basketball with HSJ.. u and ur friends vs hsj.. when ur friend passed the ball to u, u were about to catch it then suddenly daiki shoved u and toke the ball...u fell.. he notice wat he did and said "gomen!" he lend his hand.. u grabbed it.. daiki pulled u up but he pulled to hard and u ended up pressing ur lips on his... everyone saw it abd so did yuto (he has a total crush on u).. he got mad and pulled u guys apart and pushed daiki and said "she's my girl" then kissed u... u?
Yuto's Girl ~
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 10/11/08
*faint*

okay i soooooooo will not faint...

go red

go red

go red

wanna evaporate 10000x!



[mentally screaming... hey i just kissed two handsome guys.. give me a break ]

supposing you were in a movie house watching a horror film that was so lame [got you dozing] and everytime the funny clown stabs the victim in his/her funny bone, Yuto screams like a girl? what would you do?

Yuto's Girl ~
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 10/11/08

FUNNY!! LAUGH SO HARD!!!

u were reading at the park.. u were tired and fell asleep with the book on top of ur face... someone came, lean down and took the book off of ur face.. u felt the wind blew on to ur face and got up with ur eyes close.. right when u got up, u felt some thing touching ur lips.. u open ur eys and u end up kissing yuto.... u?
Yuto's Girl ~
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 10/12/08
ermm
continue feigning sleep???

XD

oopps! i opened my eyes!

XD

okay.... you were at the mall with your fav. female cousin who is a girl at the age of 5 and you told her all about your biiiiggggggggg crush on yuto. while walking you saw him with the other HSJ and you told your cousin. then your cousin approached Yuto and told him that you have the biggest crush on him XD and she called you out loud saying,"____-neechan, isn't this Yuto, the one you said was your boyfriend?"

what would you do?

Yuto's Girl ~
1588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / singapore
Offline
Posted 10/12/08 , edited 10/12/08
pull her away and tell her that was not yuto!
the HSJ guy would be laughing at me!

it Christmas and you are walking down the town
yourself... and you saw yuto walk pass you and he
stop and ask you for a date what will you do??
Yuto's Girl ~
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 10/12/08
YES!!!!!!!!!!!!! but act calm about it ^^

on fourth of july, yuto asked u to meet him at the park at night.. <that night> u were walking around looking for yuto then u heard explosives.. u looked up and saw fireworks in a form that says WILL YOU GO OUT WITH ME then u heard someone call ur name, u turned around and it was yuto holding ur favorite flowers.... u??
Creator
16218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / chillin with yuto...
Offline
Posted 10/12/08
*freakout* omfg omfg whaaaat now everyone knows *squat* omfg omfg *spaz* omfg xD but like...omfg LOLLLL but id be like er....dude yuto like why all the trouble man i mean i mean i LOVE it and all sure uh yeah erm AHAHAH wait DO YOU REALIZE HOW MUCH CARBON DIOXIDE THOSE FIREWORKS RELEASED INTO THE ATMOSPHERE and omfg omfg and like flowers man flowers how am i going to take care of them did you bring flower food bc ima need it and like god soil and fertilizer and can you tell me how to collect the seeds so i can plant them next spring and oh theyre PRETTY oh my and uh uh uh WHATEVER, HECK I LOVE YOU TOO MAN *hugs*

ok maybe id just be...speechless...but we all know how these things end xDDD

ok so ur like all of a sudden thrown into a suspense movie (LOL watched live free or die hard last night, forgive me xD) and ur like dangling from a cable in a 70 story elevator shaft... in a CAR (suspended by cable) yuto in there with you and ur right next to a secure ladder and if you climb it, you can surely get to safe ground, but then you'd leave yuto in the car and the cable's abt to snap...the other alternative is to grab yuto, look death in the face and scream YIPEE KI YAY MOTHERF*CKER (mcclane you bald, profane superhero xD) and JUMP 3 feet to a ledge and wait for emergency services to come get you 3 hours later...xD
Yuto's Girl ~
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 10/12/08
OMG!! if i have a chose i wouldn't leave him.... ill try to save him first.. im not gonna let him die like that!
*determine*


u were sitting next to yuto.. u guys were having fun chatting and everything.. then suddenly it starts to rain... u guys ran into a phone booth... it was small so u guys felted squish... yuto saw u shivering so he hugged u and said "u'll catch a cold"..... u?
Yuto's Girl ~
1062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Shinsei Buritania...
Offline
Posted 10/16/08
i'll just go red...smile awkwardly and say, "yeah...maybe i am..." hahaha...typical~

u were walking...and walking...and walking....then u saw yamada-kun and yuto-kun...walking too...haha...
then when u pass them (acting as if yuto's presence doesn't make u wanna scream like crazy) u saw yuto-kun looking right at u...then yamada-kun said, "hey yuto....what are you looking at?" yuto-kun snaps back to reality but only to hit a tree...right in the face...you?
Yuto's Girl ~
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 10/17/08
*hide a giggle* XD [mentally lolling] maybe i'll stick around for a short while XD i wanna hear what he wants to say.. XD

okay.. you were at home.. bored..just chatting with some friends in CR..you were all alone in your house and it was very silent. suddenly, your door creaks... you turn to see it.. only to find out that it was Yuto rummaging your fridge with a donut in his mouth? you?

XD
Yuto's Girl ~
434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a grass field...
Offline
Posted 10/17/08
GAHH!!!HES GONNA GET FAT!!! But he has a good metabolism...

I'd probably feed him some good food instead of him lurking around in my fridge. (Who knows how long that stuff has been in there. xD)

You're walking through your classroom hallways, about o leave when you hear a CRASH from an empty classroom. You rush in to see a frustrated Nakajima covered in scotch tape and wrapping paper. 'What are you doing?" you ask him. 'No! Don't look!' He hides something behind his back, 'I'm trying to wrap your birthday present!' You..?
Creator
16218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / chillin with yuto...
Offline
Posted 10/17/08
*whistles* yeah uh i didnt hear anything, man, keep going xD well just in time for my half-birthday eh? the 23rd and you know it, kya ur fav number too *hands behind back* once again, i uh...didnt see much i mean like you got lotsa tape and wrapping paper there ya know *scratches head* i have uh...no clue! *grin* *waddle out "convincingly"* xD *turn around* *peek* yuto, you rock, just wanna say~*thumbs up* -dashes away- LOL!!

what would you do if you saw yuto running through ur backpack and all of a sudden he finds a "feminine item". xDDD he thinks its a tissue pack and he's just about to open it and...you...you........


xDDDD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.