First  Prev  1  2  3  Next  Last
Crocodile eats Bangladesh man who sought its blessing
7240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/22/08 , edited 8/22/08

A crocodile killed and devoured a 25-year-old man in Bangladesh who waded into a pond next to a shrine hoping to be blessed by the animal, police said Thursday.

Inspector Humayun Kabir told AFP that Rubel Sheikh and his mother travelled 50 kilometres (30 miles) from their home to visit the Muslim Khan Jahan Ali shrine, where the attack happened.

Kabir said hundreds of people visit the shrine every day to offer hens and goats to the five crocodiles living in the pond. Part of the ritual also involves bathing in the water.

"He went into the pond hoping to be blessed when a crocodile attacked him and dragged him into the deep part of the pond," Kabir said.


http://ca.news.yahoo.com/s/afp/080821/world/bangladesh_religion_animal
3065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Hawaii
Offline
Posted 8/22/08
haha good for um
Posted 8/22/08
Duh.. The only thing a crocodile can use to bless that man is its teeth...
692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/22/08

gummyvites808 wrote:

haha good for um


As much as I'm inclined to say what you said was mean...Eh what the hell, the victim must have been nuts to do something like that. This is equally as bad as super-gluing your hand to a Rhino's buttock.

Posted 8/22/08
wauuu, what a blessing...
9318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Why should you know
Offline
Posted 8/22/08
He got what was coming to him the poor guy.
2407 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / a country with 2...
Offline
Posted 9/1/08
haha...guess he didn't use his common sense.
sooo,.... did he get the blessing?
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 9/1/08
well, he probably asked for paradise....
1571 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / in my own world (...
Offline
Posted 9/1/08
now he got his bless ...going Haven

621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / UK
Offline
Posted 9/1/08
What are we gonna do with you Bangladesh!
9980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Earth
Offline
Posted 9/1/08
LOL pwned
1681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / =>Here
Offline
Posted 9/1/08
Idk if this is the right thing to say but they are idiots for believing that bathing with crocodiles brings good luck.
6876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / London
Offline
Posted 9/1/08
i hate crocodiles...evil
1951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / La La Land~~
Offline
Posted 9/1/08

24hours7days wrote:

Idk if this is the right thing to say but they are idiots for believing that bathing with crocodiles brings good luck.


I KNOW!!
-.- even if some1 told me theyd give me BILLIONS OF DOLLARS i would NOT go in there
16861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / M / aracdia
Offline
Posted 9/1/08
lol he got pwned lol
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.