First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Hottest girl & boy in Crunchyroll
1857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Singapore East
Offline
Posted 3/23/07

hint hint..

my vote goes to miyuXXkatana
57 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / philippines
Offline
Posted 3/23/07
ot:


is it hot I don't really think this one is hot....
3806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / In the upper nort...
Offline
Posted 3/23/07
I wud go for radley and redgarnettk
3342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Vienna
Offline
Posted 3/23/07
I think all crunchyrollers are quite at the same level of "hot",
i mean we all should be around 36-38 °C "hot". except those
wh are ill and have fever, like me last night.
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 3/23/07
I didn't want to vote but I'll do it anyways...
Guy: I'll vote for 0604433C...not cuz of that picture but because of his avatar. Most people in their avatar try and make themselves look like the "cool" person. He's just himself.

Girl: Bellus-vae first female I came across as a scrolled up. Sorry to all the others...
8385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Canada
Offline
Posted 3/23/07
i think the hottest..

girl: elitesoul
boy: badzboi

hahah xD gaahhh theyre soo cute!! <33

oh oh oh.. i think bulletproofassasin is pretty too!! and and umm.. i think her name was.. marlena? =S.. i cant remember.. but yeah xD....im sure i've more good looking people here.. hahah i cant remember the names though ><
336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Walnut/Berkeley, CA
Offline
Posted 3/23/07
hmm anybody voted for whatispaintball? i heard he is a cool dude...
Posted 3/23/07
I nominate whatispaintball as one of the "Hottest Boy and Girl" in Crunchy Roll...


Wow... Did I say something?
336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Walnut/Berkeley, CA
Offline
Posted 3/23/07
haha i will take anything now... does that mean i am guaranteed a win now?
Posted 3/23/07
i already made up my mind for the girls..........

i'd vote for................ uhm.............Cytherea

cuz i said so
551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / SoCal
Offline
Posted 3/23/07
Uh how come i didn't make the cut?
1857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Singapore East
Offline
Posted 3/23/07

Acer2110 wrote:

I didn't want to vote but I'll do it anyways...
Guy: I'll vote for 0604433C...not cuz of that picture but because of his avatar. Most people in their avatar try and make themselves look like the "cool" person. He's just himself.

Girl: Bellus-vae first female I came across as a scrolled up. Sorry to all the others...




YIPPEEEE~~ i got one vote!
9738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / MD, US
Offline
Posted 3/23/07
best looking guy basoukazuma
girl hmmm i dunno..
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 3/23/07
I vote for GIRL:xmoongirlx She's soo pretty!


11180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Miami
Offline
Posted 3/23/07
wow never thought I would be nominated lol

thanks
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.