First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Bored to the Bone..
Creator
26886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Behind You ^_^
Offline
Posted 12/17/07

pgoopgoo wrote:

*sigh* I can't even remember, when did I become a procrastinator? I mean, I used to be a good student who does her homework as soon as she gets home.



hmmm... I can't remember my transition into procrastination either, lol


llstuff wrote:


Shinjitsu_Sama wrote:

*snuggles onee-chan* ^-^ hehe, it seems we're old.. or something o_O;; *le sai* Actually, I've found that most people on CR are like... kids T_T or at least young/teenagers, lol! omfg I'm old ;-;


im 19 is that old or young???


...young, but not too young XD
Member
3003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
my house
Offline
Posted 12/17/07
yay im still young *kicks walking cane away *


why did i have a cane ??
Member
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / college...as alwa...
Offline
Posted 12/17/07
i feel old... i realised a few weeks ago that i turn 20 next year...i almost had a heart attack...dunno why i didn't realize this earlier...
Creator
26886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Behind You ^_^
Offline
Posted 12/17/07

bkwrmteen wrote:

i feel old... i realised a few weeks ago that i turn 20 next year...i almost had a heart attack...dunno why i didn't realize this earlier...


lol! I know how you feel When you turn 20, you're no longer a 'teen' -_- *le sai*
Member
3488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/17/07
I can still remember when I turned 10 (about 5 years ago), I was like "OMG! There are TWO digits in my age! I am so old!" I'm so old...I'm going to turn 16 in 332 days 7 hours 5 minutes 18 seconds....I think.
Member
3003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
my house
Offline
Posted 12/18/07

Shinjitsu_Sama wrote:


bkwrmteen wrote:

i feel old... i realised a few weeks ago that i turn 20 next year...i almost had a heart attack...dunno why i didn't realize this earlier...


lol! I know how you feel When you turn 20, you're no longer a 'teen' -_- *le sai*


nooooooooooooo im going to bed 20 next year ................
Posted 12/18/07
Lol guys chill i am the oldest here so dont panic
Member
1742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Paris, Texas
Offline
Posted 12/18/07
I freaked out when I realized I could say... "15 years years ago I did.... things..." And actually remembered doing them!!! WHY?!?!?! My sister is the one that started it all.... T.T
Member
3488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/18/07
"I remember when I was your age I..." This line makes me feel so old.
Member
1742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Paris, Texas
Offline
Posted 12/18/07
When I say that to my neice I feel like that...
Creator
26886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Behind You ^_^
Offline
Posted 12/18/07

llstuff wrote:


Shinjitsu_Sama wrote:


bkwrmteen wrote:

i feel old... i realised a few weeks ago that i turn 20 next year...i almost had a heart attack...dunno why i didn't realize this earlier...


lol! I know how you feel When you turn 20, you're no longer a 'teen' -_- *le sai*


nooooooooooooo im going to bed 20 next year ................

lmao! Noooo!!! I'm going to be 21 next year!! ;-;



gekkoupoo wrote:

Lol guys chill i am the oldest here so dont panic

*glomps* not maturity-wise you ain't nee-chan! XD
Member
3003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
my house
Offline
Posted 12/18/07
i still feel old ....
Creator
26886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Behind You ^_^
Offline
Posted 12/18/07
hmmm... then think about how old you'll feel in 10-20 years time!
Member
3003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
my house
Offline
Posted 12/18/07
nooooooo why would you say that now i feel even oder
Creator
26886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Behind You ^_^
Offline
Posted 12/18/07
because I'm mean T_T I'm a nasty, evil person =_=
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.