First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
GUYS: What Type Of Gurl Do Yuu Like ???
Posted 9/22/08

FearedKnight wrote:


smexcii_tiger_loves_you wrote:


FearedKnight wrote:


groundguy wrote:

any types good as long as u can love them o.o


One question...what happens if the girl dont love you back?



Well then to me shes a bitch hahahaha nah it just means you have to find another gurl that can love you back


what happens if you are obsest with the girl...? but she only wants your money...


well thats just mean so now i can call her a bitch. No girl should be like that and even if you are obsessed with her all you can do is try and win her love or find someone else you cant stay with someone like that because u'll end up broke, sad and yeh
Cutest Member Of CR
13879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Alvin Texas
Offline
Posted 9/23/08

FearedKnight wrote:


smexcii_tiger_loves_you wrote:


FearedKnight wrote:


groundguy wrote:

any types good as long as u can love them o.o


One question...what happens if the girl dont love you back?



Well then to me shes a bitch hahahaha nah it just means you have to find another gurl that can love you back


what happens if you are obsest with the girl...? but she only wants your money...


two words : loves complicated. it wont always work out so you, have to work for it ^___^
Cutest Member Of CR
31320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / right in front of...
Offline
Posted 9/23/08

groundguy wrote:


FearedKnight wrote:


smexcii_tiger_loves_you wrote:


FearedKnight wrote:


groundguy wrote:

any types good as long as u can love them o.o


One question...what happens if the girl dont love you back?



Well then to me shes a bitch hahahaha nah it just means you have to find another gurl that can love you back


what happens if you are obsest with the girl...? but she only wants your money...


two words : loves complicated. it wont always work out so you, have to work for it ^___^


um-um *nods nods* -u.u- do your best!!
Cutest Member Of CR
8458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 9/26/08
must be funny... make me laugh heaps XD~
Cutest Member Of CR
2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Seattle, WA
Offline
Posted 10/1/08
fun/adventurous ofc..
i like cute girls ^_^ dats y i joined this group lol
Posted 10/1/08
Fun/Adventuerous and Sporty/ Athelch.......Too bad I could pick both.......I blame Tigger :O
Posted 10/5/08
for guys who like Fun and Adventurous girls, they must not like to see those girls very often.
Cause those kind of girls are usually never home and is always out exploring.
Its like having a wife that's never home to take care of your kids.
ehheehhe good luck to those guys. =_
Cutest Member Of CR
4455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Clasified Infoo!!
Offline
Posted 10/18/08
im fun exiting and sometimes relaxed!!!hehe
Cutest Member Of CR
1066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / fandom and boredm...
Offline
Posted 10/22/08
i think im the fun/adventurous type cuz im alwyas hyper happy.... i think i am.... anywyaz im single haha lolz but i am.... but if u dont like a smart grl sorry....
Posted 11/18/08
fun AND adventurous!!!=) ahahaa YAY!!=0
69192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California, US
Offline
Posted 12/6/08
All in all, my type is just someone I can have a good convo. with. Every women is beautiful in their own personality .
Cutest Member Of CR
8389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / on top of a tree....
Offline
Posted 12/7/08
accident-prone so i can protect her
sensitive so i can comfort her
open so i can come in (as in, i'm really shy so someone who i can talk to easily)
tough so she can lead me
athletic so i can travel w/ her (on foot)

Posted 12/7/08
i'd just go with friendly and caring..
Posted 12/11/08
lol the shy type, theyre just soooo cute!!!!
Posted 12/26/08 , edited 12/26/08
Lol. This is very funny to read, and also interesting x]
But come on ppl. Be realistic. If you put standards that are
unreachable then you'll never find the "right" girl.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.