First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply ID Cards
Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 8/23/08 , edited 10/16/08
Okay everyone! I finally made membership cards because I felt like it and I wasn't lazy heheh. I'm a horrible creator I know lol. Okay fill out the application below.

User:
Name: (you can do last name if you want, you dnt have to)
Fav anime:
Fav manga:
3 pictures:
anything you want to add to it? like words or something?? :::
birthday: (dont have to put year)
style:


Example:
User:FullMoonWoSagashite
Name: Angie Huynh
Fav Anime: I have too many to list
Fav manga: too many heheh ;p
anything else you want to add?: I love anime with all my heart
and then put a fading picture plez picture for it: blank
pictures : blank blank
style: #1


Okay, first of all. If you don't have a favorite anime or manga just say so and I'll either not put it or just put none.


Here's all the styles. I might add some more by the way heheh.
Style 1:

(Oh, and the fading pictures is somethin I did for fun..heheh...but if you want a fading picture, post another picture and I'll do it...tell me first though ^.^)
Style 2:


or
Style 3


You can have style's 2 border if you want. and if you do want this one please post wat picture u want for it and tell me so i can do it.


I can also put a fading picture as the background if you want. If you do, tell me

I just realized I forgot to put the birthday...my bad my bad...im not gonna do it over tho!! im 2 lazy...heheh sorry
Posted 10/3/08
User:Izanam
Name: Diana(ugh!!hate mi name>.<)
Fav anime:Too many>.<
Fav magna: Too many,tee-hee^^
anything you want to add?:Darkness will lead you nowhere, but endless roads..
Background color: Black,gray,(any dark color)




Posted 10/3/08
oh sorry..style 1 please^^
Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 10/3/08 , edited 10/3/08


Here are yours..I made two since...well anyways you can use both or pick 1




I like the 1st one better ;p
Posted 10/3/08
me too^_^your are very creative compare to me^^i like the first as well^^
Posted 10/7/08
woot. its ugly, but i dont caare! :]

Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 10/3/08

Izanam wrote:

me too^_^your are very creative compare to me^^i like the first as well^^


lol ty but im not that creative...i think lol...ur creative urself you kno =.= lol
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 10/10/08
User: Tsukishima_Amu
Name: Tsukishima Utau
Fav anime: Too many to list~ XD
Fav manga: Too much~
2 pictures:


anything you want to add to it? like words or something?? ::: Singing and Music ROCKS my life !!!~ Friendships too~
birthday: 23 October
style: 3

Arigato neh~ ^.^
Posted 10/7/08 , edited 10/7/08
User: NonEmoAsian
Name: Paul Xiong
Fav anime: Hayate no Gotoku
Fav manga: Hayate no Gotoku
2 pictures:
anything you want to add to it? like words or something?? ::: music is love.
birthday: 9.9.92
style: 1
Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 10/10/08

Done!
Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 10/11/08 , edited 10/11/08

Done! I think it turned out well...what do you think? Some parts are kinda blurry though. Gomenasai~ (is that how you spell it? lolz)

Oh and here's the umm picture you asked for? Well I couldn't decide on which so I'll just put them all for you to decide




11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 10/12/08


Whoa~ Arigato ,imouto-chan~ ^.^ hmm... I think I will chose either the 1st or 3rd pic... which girl you like more in both the pic ?? ^.^ I wanna know...Gomenasai~ (<- yup...tat's how u spell it i think...XD) for causing you much trouble...XD Thanks again~ It turned out very nice~ ^.^

Creator
7532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost forever at sea
Offline
Posted 10/12/08

Tsukishima_Amu wrote:



Whoa~ Arigato ,imouto-chan~ ^.^ hmm... I think I will chose either the 1st or 3rd pic... which girl you like more in both the pic ?? ^.^ I wanna know...Gomenasai~ (<- yup...tat's how u spell it i think...XD) for causing you much trouble...XD Thanks again~ It turned out very nice~ ^.^



I don't know..you pick...>.< I don't like picking too hard lolz....and it was no problem at all
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 10/13/08

FullMoonWoSagashite wrote:

I don't know..you pick...>.< I don't like picking too hard lolz....and it was no problem at all


hai hai~ ^.^

Posted 10/14/08
User: SilverEyedBunny
Name:lauren
Fav anime: loveless
Fav manga: Tokyo mew mew
2 pictures:

anything you want to add to it? like words or something?? ::: Love yourself, be yourself, don't change, friends are precious
birthday: Nov. 15
style:1
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.