First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
Free Online RPGs
1702 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philippines
Offline
Posted 5/3/07
http://www.mmorpg.com

this site can help ya!
343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / a place called my...
Offline
Posted 5/3/07
i use to play Conquer online it is a good game Chinese theme and 3D comic kinda look it consists of Grinding more then anyhting

theres also Silk Road same Chinese theme haha but grapics are good and easy to use

FlyFF is alright it is fun but i got bored of is personaly

Scions of Fate thats a really good one look it up the grapics are really awesome and the skills and attacks are great aswell
6347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SDF-1
Offline
Posted 5/3/07
Lineage 2 is the best MMO ever, period. Brutal PvP system....good times...good times.
3399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / singapore
Offline
Posted 5/4/07
haha...i used to play maple...until i got sick of levelling. haha...then tried dragon quest and some other random stuff...but i guess i get bored really easily...perhaps it's coz i'm lazy to make friends in game...haha. but ya.
808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Singapore
Offline
Posted 5/4/07
iie use to plae maple story (SEA) until i realised i upped the wrong stats at it could get seriously wrong when you see that ur dmg is SUPER-LOW. so i createdd a new account and i got boredd of it and stopped for half a year. noww i created a new account jus a month ago and i stopped @ lv 24. l0ls
4907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Okamigakure no Sato
Offline
Posted 5/4/07
I hadn't expected there to always be a thread talking about Maple Story wherever I go.. I miss the Beta days... IMO, it was more fun then.
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / ......... Somewhere
Offline
Posted 5/4/07
Runescape, Flyff or Maplestory.
4907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Okamigakure no Sato
Offline
Posted 5/6/07
On May 9th I will definitely be playing the Closed Beta of Record of Lunia War. ^_____^
4854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Eating Ice Cream...
Offline
Posted 9/21/07
Dragon Fable. Heard of it?
10907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Under someone bed!
Offline
Posted 9/21/07

xXRainXx wrote:

i use to play Conquer online it is a good game Chinese theme and 3D comic kinda look it consists of Grinding more then anyhting

theres also Silk Road same Chinese theme haha but grapics are good and easy to use

FlyFF is alright it is fun but i got bored of is personaly

Scions of Fate thats a really good one look it up the grapics are really awesome and the skills and attacks are great aswell


I used to play Conquer too. But I got put in bot jail for no reason so I quit.
291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Spring Valley, CA
Offline
Posted 9/21/07
Eudemons Online.
6236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 9/22/07
www.mmosite.com
www.mmorpg.com
this 2 web hav alot of online games..
well wad i think nt bad is ranonline..
6236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 9/22/07

st3v3ryb3cky wrote:


knhob16 wrote:

RAGNAROK!! LOL


Ragnarok isnt free


there are always private servers
6545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Hawaii
Offline
Posted 9/22/07
MAPLE STORY!!! You have to download it but it's BY FAR the best FREE RPG out there! plus it's based on chibi characters so if you love anime then it's the best game for you! Lots of fun to experiment with character builds and meet new people. Also if you can somehow bypass Japan's IP blocks, you can get Maple Story Japan which is more updated (almost with Korea). Try it out you won't be dissappointed
359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Gensokyo
Offline
Posted 9/22/07
"sword of the new world" i was introduced to it by my friend, there aren't many servers but they are creating them cos it seems to be new.

I somehow got bored of "maplestory", got really tedious

Ragnarok, i held a thai private server for a while

World of Warcraft (not recommended), u have to pay, i also, once held a private server but the game was crap so i quit, even the max level doesnt please me
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.