First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Matsumoto Jun Haters Group in CR
Member
11560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / here....Matsujun...
Offline
Posted 8/26/08
erm....*calming myself*
i juz received a group invitation from one of my Buddy
to a new created group dat is....

http://www.crunchyroll.com/group/Matsumoto_Jun_haters_-puke-

*shocked*
they are a group of ppl who hv nothing better to do...but to hate our beloved Matsujun
i dunno what to do or how to react to tis...
i'm a bit pissed off...

i think they are pathetic to actually create dat kind of group
....
minna-san, plz..i juz dunno what to do?
should we juz let 'em be...or should we do sumthing?
i hope we can spam dat group...but...
Member
12871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / JAPAN i wish......
Offline
Posted 8/27/08
i wish we can spam that group like seriously..
they hate him just bcuz he's skinny and cocky??!!!
they seriously have nothing better to do!!!
Posted 8/27/08
wtf, that's retarded.
Member
26968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / In the Stormy ski...
Offline
Posted 8/27/08
Just leave them alone.
That's what they would want us to do--to give them attention and stuff.
Let's not feed the trolls, okay? :'3
They obviously have nothing else better to do than to satisfy their superiority by doing this.

We know Jun. n.n We know he isn't cocky, and he has bulked up over the years.
The picture they posted is an old picture.
So let's not get fired up and be reasonable. n__n
Moderator
10623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / U.S.
Offline
Posted 8/27/08
I agree with abby..just let them be. they can hate if they want its their own opinion. we won't have any problems unless they come here and talk bad about Jun. ^_^
Member
8204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Chicago. Home of...
Offline
Posted 8/27/08 , edited 8/27/08
Ok I posted this before so I'll just post it here XD

Hmmm...that group only seems to focus on how skinny Jun is and that vid of him and Jin "arguing"

First of all, that "fight" was staged. Jin and Jun are actually friends. Plus, that vid was srsly funny to actually take seriously, in my opinion.

Second, we all know how skinny Jun is, ne? I was even in shock when I saw that pic of him. We all wish he would eat more, but we don't hate him for his skinny-ness. Plus, I think his body has changed a little since that pic so...yeah...

I think if you're gonna make a hate group of someone, you should have some solid reasons about why you hate them, not really just about their appearance, but they do have the right to make a group (but isn't their a rule on CR not to make hate groups? Idk.). Hey, haters will only make him more famous. I just understand how the fans feel. Don't be mad. Jun srsly has more fans then haters.
I'm sure of that

And like Abby said, just ignore them. Show them that Jun fans are mature enough not to indulge in such a childish move on their part. Plus, we actually have lives and not time to argue with them. Their little group isn't gonna change our opinions on Jun.

And what's with starting a group now? Why not a month, 2 months, or a year ago? Tsk tsk.

Ok mini-rant over.

But if they start to insult his hair or clothes, there will be hell to pay XD jk jk. I'm a peaceful kind of Jun supporter *halo appears over my head*
Member
2577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 8/27/08
so pathetic.

Jun looks so bad in the video.

but anyway,

i can say that they're just a bunch of insecure people.

Member
2212 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Ireland
Offline
Posted 8/28/08

AG988 wrote:

I agree with abby..just let them be. they can hate if they want its their own opinion. we won't have any problems unless they come here and talk bad about Jun. ^_^


I agree!!! Just leave them alone because thats their opinion...We have ours and they have theirs ...
Member
503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Marikina City, Ph...
Offline
Posted 8/29/08
I also agree! they can say anything they want about jun, because thats their opinion....All i know is that Jun is one of the BEST! thats why we love him!(skinnyness does not matter...haha)!!! lol
Member
4774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / PH, baby
Offline
Posted 8/29/08
Well, someone also made a hate group for Masami-chan and they were like a hell meaner than those people, I'm not mad about it, I feel sorry for them. So pathetic.
Member
11166 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / wit mY BF ♥
Offline
Posted 8/29/08
i kno how u all feel...i was jus arguin wit 1 of my [former] friendz cuz she was trash talkin my beloved matsu-senpai!! =]
i though she was crazy cuz all ahe kept sayin was tht he's 2 skinny!!
i ,of course, cursed her ass out....no1 talkz bad about my matsu-kun!!! =]

i hope we cn do aumthng about those pathetic and foolish ppl! =]
Member
6261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Pennsylvania: US
Offline
Posted 8/29/08
bwahaha don't mess with fangirls xDD. it is a very dumb group to create.
Granted those pics of Jun, he's super skinny. but they all were really skinny, I think it's just how their body types are (diet, ect).
But Jun is looking really good now, he's put on some weight (and muscle) @__@
Member
6261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Pennsylvania: US
Offline
Posted 8/29/08
and yes Abby is right, we just need to ignore then, and let them be.
It's pointless to give them attention ;D.
Cause we love Jun and that's all that matters
17866 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Mirrorcle World
Offline
Posted 8/29/08
I agree with sidewalkrebel!
It's there opinion anyway.
We can't change people's views.
Member
776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/30/08
I hate what they said to jun
they are so mean
:fury:
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.