First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~My perfect assassin
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 10/18/08 , edited 2/4/09
next chappie^^
CHAPTER 5



---
aww. because i am late updating this so i will post another chappy. hahaha

CHAPTER 6

Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/18/08

GOMENASAI!!!
HONTONI GOMENASAI FOR REAAAADING SOOO SOOO LATE!!!

huhuhuhu I LOVE THE PARTS!!
Specially when i imaging Daiki thinking of me????
KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I LUVS IT!!!!
CONTINUE NE NE NE?
GAMBATTE NE NE NE NE??

GOMEN~ Bakanishi illness!!!
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 10/18/08
wow. deen chan. its ok. haha
thanks for reading it. i appreciate it.
haha
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/18/08
whoaa i just read this 2 new chappi
because yesterday i havent hehehehe
daiki saw sakura!!!
kyaaa!!!!
keep it up ^_^
Moderator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 10/18/08
Wwwwaaaaaa~!!!
at last, Daiki would finally see Sakura as an asassin~!
*harhar*
I want them to be together~!
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 10/19/08

shieLdembLem wrote:

Wwwwaaaaaa~!!!
at last, Daiki would finally see Sakura as an asassin~!
*harhar*
I want them to be together~!


haha.. thanks nee..^^
maa. dun worry. they will be. haha..^^
keep reading it. thanks again

Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/19/08

chiiakii wrote:


shieLdembLem wrote:

Wwwwaaaaaa~!!!
at last, Daiki would finally see Sakura as an asassin~!
*harhar*
I want them to be together~!


haha.. thanks nee..^^
maa. dun worry. they will be. haha..^^
keep reading it. thanks again



uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
they would?!!!??? they would??!!!!
OMG!!!!!! kyaaaaa
OO Matindi Grabe!! hahahahah!
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 10/19/08
haha..^^ yea. they will.
:)
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 10/20/08
O__O w00t w00t! *claps*
yamada is thinkin of meh *daydreams* yatta!
omg..i luvs this fanfic like..ALOT!
keep up the good work
&& can't wait for the next part >.<
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 12/27/08 , edited 2/4/09
phew~! after a long centuries came.. i finally updated this fic~! lol
mm.. btw, i just added the season2 of love is blind, hope u check it out as well..^^

CHAPTER 7


~~~~~~~~~~~~@@@@@@@@@@
is Sakura's identity will be revealed or not?
mmm..??

ahaha.. what will happened to their relations?
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 12/28/08
woah-ness!
greaat<3
keep up the good work xD
hmm...wait..
so...dai-chan saw sakura nakey?? O__O WOAH! lol
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 12/28/08

Yamada_Yuuki83 wrote:

woah-ness!
greaat<3
keep up the good work xD
hmm...wait..
so...dai-chan saw sakura nakey?? O__O WOAH! lol


hahha.. maa.. i guess soo? lol.. :P
thanks for the comment.. nya
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 12/28/08
woah!!
naked Sakura!! xDD

I love the flow of the story!!
keep it up!! ^-^
Active Member
14628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / huh? why do you w...
Offline
Posted 12/30/08
gomen! me so late..
OMG!! so kool!!
haha daiki needed to take a dump.. LOL
ahh more more more plz heheh
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 12/30/08

pafoua wrote:

gomen! me so late..
OMG!! so kool!!
haha daiki needed to take a dump.. LOL
ahh more more more plz heheh


nyaha~ nee.. thanks for the comment..
haha.. yea.. ^^ wait for the next chapters ne,,,
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.