Created by jianing23
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Has anime influenced u to do something???
16329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44 / F / Singapore lah!
Offline
Posted 11/14/08
hmmm.. sorta..
26266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Sembawang/Singapore
Offline
Posted 11/14/08
Yup :D


Gintama,Akane-iro ni somaru saka:Relax in life

Kateikyoushi Hitman Reborn,Library Wars,The Law of Ueki,Rave Master,Code Geass:Protect something important

Da Capo,Canvas 2,Clannad,Hani Hani Operation Sanctuary,Underbar Summer,Toradora:Hang out with my school friends

Kuroshitsuji,hayate no Gotoku,They are my noble masters:Fulfil my duty

Nanatsuiro Drops,Magical Girl Lyrical Nanoha,Gundam Seed:Read more Fiction stories

Kannagi,Skip Beat,Kirarin Revolution:Try to learn more about the ways of stardom

Shakugan no Shana,Ga-Rei - Zero-,Higurashi no naka koro ni:Do not be afraid

Eye shield 21,Initial D,Inazuma Eleven,Slam Dunk,Bakusou Kyoudai Let's & Go!!:Play more sports outdoors
12932 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ASIA
Offline
Posted 11/14/08
YUP!!!!!!!!!!!! TO BE POSITIVE IN LIFE
23944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ask me :)
Offline
Posted 1/31/09
nope
52745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / New Orleans
Offline
Posted 2/1/09
it encouraged me to continue drawing
1679 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / east of asia
Offline
Posted 2/1/09
sorta... after i watch anime i become really effin adorable. which is more than i usually am. i suppose its a good thing? lol
Posted 2/1/09
Only to be rude to idiots.
23803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Southeast Asia
Offline
Posted 2/1/09

um yeah, in some ways.... ah no in little but lots of ways, which need not be mentioned
Posted 2/1/09
It's influenced me in my writing.
135343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your dreams.....
Offline
Posted 2/1/09
perhaps since i watch it so much.. but i wouldn't know
Posted 2/1/09
yup it did
61450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / hazardous world
Offline
Posted 2/2/09
yes, super!
Posted 2/2/09
Watching anime inspired me to try more adventurous foods and it inspired me to learn to cook.
8122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Sweden
Offline
Posted 2/2/09
nope not rly :P
Posted 2/2/09
sorta
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.