First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply what type of girls do u like ?
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08
ne misa i want a girl like u lol do u know some1 i'm tired with the girl i have
Posted 9/6/08

kurosakiichigokun wrote:

ne misa i want a girl like u lol do u know some1 i'm tired with the girl i have :D


oh poor she hbt me ?? hahahhaha ops
Posted 9/6/08 , edited 9/6/08

dreems-girl wrote:


kurosakiichigokun wrote:

ne misa i want a girl like u lol do u know some1 i'm tired with the girl i have


oh poor she hbt me ?? hahahhaha ops


u??? u mean u & me but wat abt hitori??
Posted 9/6/08

kurosakiichigokun wrote:


dreems-girl wrote:


kurosakiichigokun wrote:

ne misa i want a girl like u lol do u know some1 i'm tired with the girl i have


oh poor she hbt me ?? hahahhaha ops


u??? u mean u & me but wat abt hitori??

nah he wont say enything

Posted 9/7/08

dreems-girl wrote:


kurosakiichigokun wrote:


dreems-girl wrote:


kurosakiichigokun wrote:

ne misa i want a girl like u lol do u know some1 i'm tired with the girl i have


oh poor she hbt me ?? hahahhaha ops


u??? u mean u & me but wat abt hitori??

nah he wont say enything



ok then i'll kill him 1st then i'll kill u boso i just want a girl 2 kill not 2 be with
Posted 9/7/08
why do you always kill?? xD
love and peace^^
Posted 9/7/08

Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun
Posted 9/7/08

kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD
Posted 9/7/08

Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u
Posted 9/7/08

kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...
Posted 9/7/08

Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...


yay i'm happy 2 hear that so that i can kill u again & again
Posted 9/7/08

kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...


yay i'm happy 2 hear that so that i can kill u again & again


just concentrate on the girls for today, okay? hehe...
Posted 9/7/08

Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...


yay i'm happy 2 hear that so that i can kill u again & again


just concentrate on the girls for today, okay? hehe...


ok ,hey look i already killed 1 here look i bring her head dude maybe u know her
OMG is it ur sis dude?
Posted 9/7/08

kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...


yay i'm happy 2 hear that so that i can kill u again & again


just concentrate on the girls for today, okay? hehe...


ok ,hey look i already killed 1 here look i bring her head dude maybe u know her
OMG is it ur sis dude?


umm my sis is here... and shes alive... too much alive xD
hmm i think this head looks like... umm... your moms?? haha
Posted 9/7/08

Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:


kurosakiichigokun wrote:


Renfiel wrote:

why do you always kill?? xD
love and peace^^


r u sayin that u want 2 volunteer dude? u know that would be my pleasure renfiel kun


hey im not a girl dude... you said you want to kill a girl xD


good point dude oh i forget that i already killed u


yeah you almost killed me yesterday^^ but i barely made it and im alive now...


yay i'm happy 2 hear that so that i can kill u again & again


just concentrate on the girls for today, okay? hehe...


ok ,hey look i already killed 1 here look i bring her head dude maybe u know her
OMG is it ur sis dude?


umm my sis is here... and shes alive... too much alive xD
hmm i think this head looks like... umm... your moms?? haha :lol:


hahaha nice 1 buddy but no its not my mom i think its seey
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.