First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Do you like this series?
57118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Not here, nowhere!
Offline
Posted 8/28/08
I dunno...it wasn't really good to me. I stopped watching it after the second episode. Just wanted your opinions. (: I don't know if you guys like this (perverted?) type of stuff...but it's just kind of plain weird to me.
Posted 8/28/08
I thought this was funny as hell i loved it, pereverted yes but i'm a hentai freak (i'm a girl)
9 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Toronto, ON
Offline
Posted 8/31/08
it may be really perverted but...idunno...i still liked it..it was really funny..
Posted 9/22/08 , edited 9/22/08
i really like it an i hate that i have to download it to watch it >.<
7169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 9/26/08

Kucket wrote:

i really like it an i hate that i have to download it to watch it >.<


Go watch it on veoh or youtube. I watched the whole series on youtube. Its a damn nice and funny anime to watch. Search for high school girls.
12552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / 群れるのは嫌いだ。 放っといて
Offline
Posted 9/28/08
not sure;; juz watch.. as i was bored;; some part was nice.. some part was boring;;
Posted 9/30/08

soulzkeeper wrote:


Kucket wrote:

i really like it an i hate that i have to download it to watch it >.<


Go watch it on veoh or youtube. I watched the whole series on youtube. Its a damn nice and funny anime to watch. Search for high school girls.


Youtube = a bad place to watch animes.

I totally like the series itself. They combine ordinary fangirl-ish high school irls with perverted scenes. Doesn't co-exist well right?


7169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 10/1/08

kawaii_negimamah14 wrote:


soulzkeeper wrote:


Kucket wrote:

i really like it an i hate that i have to download it to watch it >.<


Go watch it on veoh or youtube. I watched the whole series on youtube. Its a damn nice and funny anime to watch. Search for high school girls.


Youtube = a bad place to watch animes.

I totally like the series itself. They combine ordinary fangirl-ish high school irls with perverted scenes. Doesn't co-exist well right?




Yup plus its like the series is about everyday life and you can actually learn something from it by watching them. And youtube is actually not a very bad place to watch but in recent times its worst. I watched Lova Hina , Mahou Sensei Negima , Ouran High School Host Club , Fate Stay Night, High School Grils and some episodes of Bleach all on youtube.
1965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F / somewhere in time...
Offline
Posted 10/3/08
yeah!! i like it because it was really funny though perverted....>,<
Posted 10/15/08
I kinda like it...I'm not in for the hentai...but for some freaking reason I'm addicted to it! let's see the perverted animes I watch
He is my Master,
Tonagura,
Girls High,
I started this series called Love Love? but it's just a bit too much for me...let's see
and I think I'm interested in Love Hina.
but hey that's me, and I'm not ashamed to admit it!
Member
6963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / why`d yu have to...
Offline
Posted 10/19/08
i haven't finished the series yet. hell ye, it's perveted but it's so funny! lmao =]]


if u really wanna watch this guys, try it on veoh.com it's just like CR and it's better than youtube. *giggles*
31013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in donghae's arms
Offline
Posted 10/21/08
kinda boring..
Member
374 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Godmanchester
Offline
Posted 11/28/08 , edited 11/28/08

soulzkeeper wrote:


Kucket wrote:

i really like it an i hate that i have to download it to watch it >.<


Go watch it on veoh or youtube. I watched the whole series on youtube. Its a damn nice and funny anime to watch. Search for high school girls.


Don't watch anime on Youtube its the worst video site ever made

I am I werid because I didn't find it perveted at all, apart the pubes bit and the falling on each other bit
But yea this anime is so amazingly funny.
Member
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / philippines
Offline
Posted 1/1/09
yupp...i like it..it was funny..but,some parts are boring<=>
54 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Chicago, Illinois
Offline
Posted 1/10/09
HIGH-Larious to the end. Though Episode 10 & 11 were duds. Episode 3 was nice, but until the end...

All in all, a great find!
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.