First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Future RP
9508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York
Offline
Posted 8/29/08
woooh koruo right?
ur a father
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
Hey Shinsei.
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
I'm... Blood... the guy in "tights" which aren't tight is Kurou. (yeah, but you still need to make a few tweaks cause it's the future man. just like, copy and paste Obito into it lol)
25450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 8/29/08
*looks at everyone* Wow u guys have grown!
9508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York
Offline
Posted 8/29/08
ok srry blood u dont wear tights
umm btw u grow up after 7 years
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
Have we? ... hehe... you sound so old. You don't look bad yourself.
9508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York
Offline
Posted 8/29/08
(btw i still look 14 if u look at my post in future rp char) well what u do 4 the war blood?
25450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 8/29/08
Yup this wolf has only gotten stronger! The Shinsei from back then was just a pup, I'm a hundred times stronger now! But you guys have gotten stronger too no doubt.
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
(haha) I'm a leader... command the units... fight... like that ancient Commander Alexander the Great
9508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York
Offline
Posted 8/29/08
welll good 4 both of u ive gotten a bit stronger and 4 the war im not on a side
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
... *points a gun at him* Choose one then.
25450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 8/29/08 , edited 8/29/08
Oh yeah the war. Tsukuyomi told me about. It happened after I left. So what has changed since I left?
26742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Who honestly care...
Offline
Posted 8/29/08
... nothing too much... except I'm a father... O___O
25450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 8/29/08
A FATHER!? *pats Blood on the back* I always knew you'd get Mitsuki in the end! How is she anyway?
9508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New York
Offline
Posted 8/29/08
umm dont point a gun at me
*draws dual pistols*
dont ever!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.