First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Hana Kimi SP air date
Member
11 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / milkyway
Offline
Posted 9/7/08
YAAAY..
I am so happy
cant wait
Member
3343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SINGAPOREEEE the...
Offline
Posted 9/8/08
i wanna watch! :D
mustmustmust!
91 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Quito
Offline
Posted 9/8/08
OMG I need to watch this.... like..... NOW!!!
Oh well, one month. We've had to wait longer on other occations, so it's ok!
Yay! More Nakatsu to come!!!
171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 9/9/08
waaaahhh! a month of waiting!!!!! can't wait!!! gogogo! nakatsu!!!!
46 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 9/9/08
1 MONTH! WOOT WOOT!
Member
23687 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Not gonna tell
Offline
Posted 9/10/08
hooray get ready baby ^_^
473 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the dark corne...
Offline
Posted 9/11/08
FINALLY!!!!!!!!!!!!!!! man, that took them SOOOOOOOOOOOOOOOOO FREAKIN LONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
1260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Hell
Offline
Posted 9/12/08
i thought it had already aired ;_______; i don't wanna wait another month
Member
2372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / *~ on mars ~*
Offline
Posted 9/12/08
zomg it is aired in exactly one month, today!!!!!!!
Member
7397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Pearl Sapphire Bl...
Offline
Posted 9/12/08
ONE MONTH to go. c=

uwaa.. sugoiii! i miss nakatsu so much..
BABBBBYYYYYY!!!
4923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 9/13/08
waaaah!! October!! Yipee!! Its my month!! what a birthday gift for me!!
Member
305 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 9/13/08
hehe i know ive asked this on the wall but i wanna see if someone can answer it here
is there any chance that fuji TV will air the SP online at the same time its air on TV in October ??
cause i dont live in japan so that means i wont get the TV channel the SP will be aired on....but i want to know if there's anywhere online i could maybe watch it from and i can fully understand japanese enough where i dont need it subbed >__<
hopefully someone gets what im trying to say T^T my english is bad...
Member
22443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / CND ^^
Offline
Posted 9/13/08

reita27 wrote:

hehe i know ive asked this on the wall but i wanna see if someone can answer it here
is there any chance that fuji TV will air the SP online at the same time its air on TV in October ??
cause i dont live in japan so that means i wont get the TV channel the SP will be aired on....but i want to know if there's anywhere online i could maybe watch it from and i can fully understand japanese enough where i dont need it subbed >__<
hopefully someone gets what im trying to say T^T my english is bad...


hhhmm. good question i need it with eng sub..gonna learn japanese soon..i hope but i dt think so b/c right now i'm watching Maou but the internet stuff they get it like a couple days late... so ya hope that answer ur questions.. and ur english is acctually really good i understand it ^^
201 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Philippines
Offline
Posted 9/14/08
oh yeah. hehehe.
Member
305 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 9/14/08
oi okay >_<
so it might be on the internet a couple days after the air date??
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.