First  Prev  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  Next  Last
Winged Cat, Found in China.
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Flint,Michigan
Offline
Posted 2/21/09

suzbanna wrote:


Kaisin wrote:


suzbanna wrote:

Maybe they accidentally fed it some Red Bull.


lol i was totally gonna say that too xD


BROTHER!?! =O!


lol huh?

But yeah i also thought of happy and the flying tiger thing from cardcaptors.
Posted 2/21/09
that looks cute.
i want one
1400 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / california
Offline
Posted 2/21/09
omg cool interseting um can it fly?
31723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Your guess is as...
Offline
Posted 2/21/09
Is that even possible? I have some difficulty believing it.
Posted 2/21/09
I want one too
4995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F / i'm in a place in...
Offline
Posted 2/21/09
but it's still scary
5925 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Canada.
Offline
Posted 2/21/09
Can you teach it how to fly......
Posted 2/21/09
a pigeon , a cat
intercourse > reproduction


its possible
1365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Canada
Offline
Posted 2/21/09

Kaisin wrote:


suzbanna wrote:


Kaisin wrote:


suzbanna wrote:

Maybe they accidentally fed it some Red Bull.


lol i was totally gonna say that too xD


BROTHER!?! =O!


lol huh?

But yeah i also thought of happy and the flying tiger thing from cardcaptors.


Haha, "Kero-Chan" or the kitty one? I was thinking it was mutated or something, or it possibly had sex with a bat... which is hardly possible. The cat would have eatten it before it got the chance.
4100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Behind you (look!...
Offline
Posted 2/21/09
Looks real and fake at the same time... I dunno why... But I feel like killing that cat... I HATE CATS!
10345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 2/22/09
sounds real. it kinda remembers me of an article about the life during the ancient times in egypt. cats were really that sacred for the egyptians, that they even praised them. and whoever kills a cat, unreasonable and horrible death sentenced awaits you. scary~
Posted 2/22/09
i want THAT KITTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY xD!!!!!!!!!!!!!!!!! ~ poor grooming my ass, cats r little angel bastards, you gotta love them :3~~~ kittyyyyyy !!!!!!!!!!1
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Flint,Michigan
Offline
Posted 3/4/09

suzbanna wrote:


Kaisin wrote:


suzbanna wrote:


Kaisin wrote:


suzbanna wrote:

Maybe they accidentally fed it some Red Bull.


lol i was totally gonna say that too xD


BROTHER!?! =O!


lol huh?

But yeah i also thought of happy and the flying tiger thing from cardcaptors.


Haha, "Kero-Chan" or the kitty one? I was thinking it was mutated or something, or it possibly had sex with a bat... which is hardly possible. The cat would have eatten it before it got the chance.


I think kero but maybe the bot snuck the cat XD
137658 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Georgia
Offline
Posted 3/4/09
theres no way that's real
2184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Behind your back....
Offline
Posted 3/5/09
woooooooooooooooow,awesome cat.can i have 1
First  Prev  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  Next  Last
You must be logged in to post.