First  Prev  1  2  Next  Last
Episode 45 Discussion
Posted 8/31/08
Meh Nothing Much....Filler after filler, Get's really boring...............
Member
57136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Not here, nowhere!
Offline
Posted 8/31/08

Clover_31 wrote:


jackiely73 wrote:

Wow, it took long enough for someone to create a forum topic for this. o_O


I wanted to, I even went on every forum to get points so I could make it

It wasn't the best, quite a boring filler. But I know ep 46 is going to be funny. Go Rima!


Oh (: I could've if I wanted to, anytime. But I was too lazy x) Maybe you can make the next forum topic for ep. 46
Member
757 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/31/08

jackiely73 wrote:


Clover_31 wrote:


jackiely73 wrote:

Wow, it took long enough for someone to create a forum topic for this. o_O


I wanted to, I even went on every forum to get points so I could make it

It wasn't the best, quite a boring filler. But I know ep 46 is going to be funny. Go Rima!


Oh (: I could've if I wanted to, anytime. But I was too lazy x) Maybe you can make the next forum topic for ep. 46


Yeah I was thinking that, have enough points to do it now :)
24751 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Gallifrey
Offline
Posted 8/31/08 , edited 8/31/08
Haha, here's a tip: If you want to make the forum topic for the episode discussions, then don't create the topic until the episode has been added. If you create it earlier then it will probably float to page 2, 3, or whatever and I won't see it.
Member
57136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Not here, nowhere!
Offline
Posted 8/31/08

ClassicalTwist wrote:

Haha, here's a tip: If you want to make the forum topic for the episode discussions, then don't create the topic until the episode has been added. If you create it earlier then it will probably float to page 2, 3, or whatever and I won't see it.


Okiedokie! Yeah, that's why I never create episode discussions, because it would be a waste if you didn't see it
1476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / London!
Offline
Posted 8/31/08
i want to see dia again!
and more amuto
Member
43142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 8/31/08
yea that would be cool to see Dia again... and more AMUTO! XD
Member
32105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Indonesia
Offline
Posted 8/31/08
Agreee. I really want to see Dia and Amulet Diamond again. And more more Amuto moment. ^^
Member
905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Milky Way
Offline
Posted 8/31/08
=/ .. episode 45 is a filler ehs . nothing much to discuss about . i wan more kukamu moments ! ]:
Member
626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Secret
Offline
Posted 9/1/08
lol.its ok?
498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / milkyway XD
Offline
Posted 9/1/08
it needs amuto....THEN it'll be good....
Member
6278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in front of the m...
Offline
Posted 9/1/08
kinda boring....
but it still fun 4 me!!!
Posted 9/1/08
Hey ,
i think ep.45 is a bit good but boring
get wat i am saying
1868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Kuala Lumpur , Ma...
Offline
Posted 9/1/08
when will nagehiko come back and be Jack !!!!!
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.