First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Filem kita dulu & sekarang..mana yg korang lebih suka
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 12/21/08

anaidsor84 wrote:

erm cicakman..aku tak pnh tgk smpai habs..tgk ckit2 jer. tgk lawak bodoh jer..trus x tgk.
lgpun aku kurang ckit yusry ni...sbb x brpe pndai blakon..
n aku anti fasha sandha..


tiket nk jd plakon - muka lawa/ensem/yg mmg dh popular.xpndai blakon xpe..jnji muka fotogenik.pas2 lak
berbelas belas siri drama,sume muka sama je.
tgk super inggo lg bes
Malaysian
855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / malaysia
Offline
Posted 12/21/08

pegash4rk wrote:


anaidsor84 wrote:

erm cicakman..aku tak pnh tgk smpai habs..tgk ckit2 jer. tgk lawak bodoh jer..trus x tgk.
lgpun aku kurang ckit yusry ni...sbb x brpe pndai blakon..
n aku anti fasha sandha..


tiket nk jd plakon - muka lawa/ensem/yg mmg dh popular.xpndai blakon xpe..jnji muka fotogenik.pas2 lak
berbelas belas siri drama,sume muka sama je.
tgk super inggo lg bes


kalo muka lawa, ensem, cantik, x guna..kalo x pndai blakon, citer yg bajet mahal, rosak hbs..aku pun heran yusry ni cmner leh blakon, kot dia perasan...
fasha ni mmg leh la blakon, tp sebab gedik kot...goda suami org...uhh benci2
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 12/22/08

anaidsor84 wrote:
kalo muka lawa, ensem, cantik, x guna..kalo x pndai blakon, citer yg bajet mahal, rosak hbs..aku pun heran yusry ni cmner leh blakon, kot dia perasan...
fasha ni mmg leh la blakon, tp sebab gedik kot...goda suami org...uhh benci2


fasha sandal tu aku tau..yusry tu sape?
Malaysian
855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / malaysia
Offline
Posted 12/22/08

pegash4rk wrote:


anaidsor84 wrote:
kalo muka lawa, ensem, cantik, x guna..kalo x pndai blakon, citer yg bajet mahal, rosak hbs..aku pun heran yusry ni cmner leh blakon, kot dia perasan...
fasha ni mmg leh la blakon, tp sebab gedik kot...goda suami org...uhh benci2


fasha sandal tu aku tau..yusry tu sape?


owh x kenal ker?? yusry kru...penyanyi tu...
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.