Created by Blue-Roses
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Camwhore Of the Month, October [[MALES]]
Kamukin
15441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Doha, Qatar
Offline
Posted 8/31/08

crazyninjafox wrote:


happydOrk wrote:

Looool~ XD


.... true... xD yayyy, just dont die


Ahahaha....yeah..jst don't diE~!
Kamukin
15441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Doha, Qatar
Offline
Posted 8/31/08

Blue-Roses wrote:


LunarReplicator08 wrote:


Blue-Roses wrote:

Can i steal the both of you? CAN I?! Il eat you for dinner :D


lolz...i'm for supper...xP?...aaahahah....


Yessss.. you and and.. the other hottie ;_;


lolz...question is,....How will u steal us...>:3?
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:


crazyninjafox wrote:


LunarReplicator08 wrote:

Hmmm..maybe,...xP
And i'm sure ur gonna be the one winnin...>:3

ahahah. this isnt yet over silly.


oh lol....ahahaha...yesyes...my bad...x]?


I just hope someone else would win if you guys wont tie. xD

Good enough yO. xD
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:


crazyninjafox wrote:


happydOrk wrote:

Looool~ XD


.... true... xD yayyy, just dont die


Ahahaha....yeah..jst don't diE~!


LOL to you both. xD
Ok ok, i wont die. I think. x']
Kamukin Master
9545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Panda Land
Offline
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:


Blue-Roses wrote:


LunarReplicator08 wrote:


Blue-Roses wrote:

Can i steal the both of you? CAN I?! Il eat you for dinner :D


lolz...i'm for supper...xP?...aaahahah....


Yessss.. you and and.. the other hottie ;_;


lolz...question is,....How will u steal us...>:3?


OMG O: You stole my smiley ---> >:3 T_T

Through the interwebs :D

Unless one of you lives near me
Kamukin
15441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Doha, Qatar
Offline
Posted 8/31/08

happydOrk wrote:

I just hope someone else would win if you guys wont tie. xD

Good enough yO. xD


lolz...you really can't pick between us..hm?...
Ahahahaha~!!..:))...xP...

Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:


happydOrk wrote:

I just hope someone else would win if you guys wont tie. xD

Good enough yO. xD


lolz...you really can't pick between us..hm?...
Ahahahaha~!!..:))...xP...



Yeap, i can't. XD
This is harder than my math test. >.>
Kamukin
15441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Doha, Qatar
Offline
Posted 8/31/08

Blue-Roses wrote:

OMG O: You stole my smiley ---> >:3 T_T

Through the interwebs :D

Unless one of you lives near me :D


OMG...i did...x__x?...ahahaha..my bad?
ohh....i see...
i'm really far away from ur place though...
i think..?

Kamukin
15441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Doha, Qatar
Offline
Posted 8/31/08

happydOrk wrote:

Yeap, i can't. XD
This is harder than my math test. >.>


Oh my.....really..???...x__x...
Ahahaha....silly-lil-roxii-chan..x]
Kamukin
88967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:

waah..me is no good at rhyming...but me try...hmmm...
let's...seee.....


aarrggh~!...x__X


LOLLL come on its not so hard.
Kamukin
88967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/31/08

Blue-Roses wrote:

OMG OMG.. JUST PLEASSE

hahah


ill be the dessert ;D
Kamukin
88967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:

oh lol....ahahaha...yesyes...my bad...x]?


you want to win dont youuu
Kamukin Master
9545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Panda Land
Offline
Posted 8/31/08

LunarReplicator08 wrote:


Blue-Roses wrote:

OMG O: You stole my smiley ---> >:3 T_T

Through the interwebs :D

Unless one of you lives near me :D


OMG...i did...x__x?...ahahaha..my bad?
ohh....i see...
i'm really far away from ur place though...
i think..?



O: im in the philippines O:
Kamukin Master
9545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Panda Land
Offline
Posted 8/31/08

crazyninjafox wrote:


Blue-Roses wrote:

OMG OMG.. JUST PLEASSE

hahah


ill be the dessert ;D


AWesome <3

Im excited <3
Kamukin
88967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/31/08

Blue-Roses wrote:

Unless one of you lives near me :D

for other, do u reffer to me? XDDD
and also where are u located? :"X
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.