First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Do U think that Minato "could" look like L from Deathnote
Member
8346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere out the...
Offline
Posted 9/9/08
kinda...anyway he looks like L...^^
Member
25107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 9/10/08
in a certain position he looks like L
Member
845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Philippines
Offline
Posted 9/11/08
Of course minato just has shorter hair and musch livelier than L
Member
1686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / iBay, california
Offline
Posted 9/11/08
Dude he totally looks like L. Come on they're wearing almost the exact same thing Lol
Member
26829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / in darkness where...
Offline
Posted 9/13/08
yeah minato looks like just L... i can remember L through him...wooh i miss L... d blue sekirei looks just like rem...wah dis anime is d best!!!
Posted 9/13/08
No he does not.
3630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Asia
Offline
Posted 9/17/08
only at first glance.. L is way cooler..
3325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / South Africa
Offline
Posted 9/17/08
A bit yeah .... but his way cuter haha damn that sounded guy
27727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 9/23/08
now that you mention it, i see the resembles
800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 10/2/08 , edited 10/2/08
yeah!! they have so many similarities!!!
7783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / a place where you...
Offline
Posted 10/2/08
it would be funny if he was related to L.
Member
485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Toronto, Canada
Offline
Posted 10/3/08 , edited 10/3/08

It's L in another life!!
only this time...He DOES get the girls!
IN YOUR FACE, KIRA!!!
:lol:
Member
5103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Winnipeg, Manitob...
Offline
Posted 10/8/08
Ha! Yeah indeed does kinda look like L... XD
Member
301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The land of Nekos
Offline
Posted 10/13/08 , edited 10/13/08
Yeah he does look like L. Somewhat.
9 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 12/1/08
that would be a copy right
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.