First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
Vampire Knight: Guilty
841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/29/08
cant wait hahhaha
hmm and i like the song too
Member
273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 8/29/08
i read th manga. its 10000000% awesome!!!!
Member
709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / NY
Offline
Posted 8/29/08

yeah kaname-sama is gonna be seen
Member
362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 8/29/08
Yes! I think it will be awesome... more alive than manga!
280 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Manhattan, New York
Offline
Posted 8/29/08
me 2!!!!!!! i wanna kno who yuki ends up with
Member
4960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/29/08
seson two is going to be awsome!!!!! ...will thats what i think...the manga doesn't continue until setpmember..
263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / singapore
Offline
Posted 8/29/08
If you read the manga you are going to find that vampire knight guilty would be awesome,better than the first episode.
Member
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Somewhere~out~The...
Offline
Posted 8/29/08
i wish they would put hot girls..hahaha!
Member
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Somewhere~out~The...
Offline
Posted 8/29/08

zendude wrote:


rai3ken wrote:

i wish they would put hot girls..hahaha!


More fanservice? "LAWL"


yeah something like that..hahaha! believe it or not i dont watch VK because of yuki.. she's a so-so..if only she's like moka then hell yeah.. hahaha!
555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/29/08
Not intrested
Member
8365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/29/08
Yeah. Same here~~ I've watched the promo. I can't wait for it to be released. XD
I guess this will be better than the first one.. ^^ It's awesome!
And I like the new opening and ending song. o.o *really excited here!*
Member
1203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Somewhere~out~The...
Offline
Posted 8/29/08

zendude wrote:


rai3ken wrote:


zendude wrote:


rai3ken wrote:

i wish they would put hot girls..hahaha!


More fanservice? "LAWL"


yeah something like that..hahaha! believe it or not i dont watch VK because of yuki.. she's a so-so..if only she's like moka then hell yeah.. hahaha! :D


Moka-Chan. *drools*



"LAWL"


now thats what im talking about, Moka-chan:Normal Form = Cute,Vampire Form = Hot its 2in1 hahaha!
16087 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 8/29/08
MeruPuri please ;_;
503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Lipa City
Offline
Posted 8/30/08
its interesting
Member
492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / uhm.. my "sanctua...
Offline
Posted 8/30/08

ksydsydjwk wrote:

ok so i just watched the promo for Vampire Knight Guilty and it looked totally awsome. what did you guys think of it? think it will be as good as the first season?

and also, they used the new ON/OFF song Rinne -"Rondo". it is awsome! i cant wait till it comes out. So are they using it as the new opening song
?


its great! totally awesome. the second season is totally filled with action, *i guess... sorry for the spoiler!

i'm kinda updated with its manga so i know what could happen, i personally think its cool!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.