First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
get tired watching anime?
3040 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / somewere in this...
Offline
Posted 9/1/08
yeah...sometimes i grow tired of the show and stop watching it.........but then i go back to watching it
548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / what happens in v...
Offline
Posted 9/1/08
yup, esp with school, work, n fillers
2751 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / still on the move
Offline
Posted 9/1/08
maybe I've gotten fed up of a particular series, but not all anime.
10560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / In the Garden of...
Offline
Posted 9/1/08
never!!! unless the anime is really boring.
Posted 9/1/08
yeah, when i'm watching ongoing episodes and the subbers are sssooooo slow.
309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / philippines
Offline
Posted 9/1/08
hmmmm.....................................nope...not really
Posted 9/1/08
sometimes, after binging anime for over 10hours it gets tiresome
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Somewhere
Offline
Posted 9/1/08
Yeah, I get bored when I can't find any new animes (that I have interest in) or mangas (especially those I really like) or fanfics (that aren't total crap) or doujinshis (that fit with my fav couples) with new outdates or simply new ones. I get o bored of waiting that I tend to simply start creating my own out of pure boredom. meaning that I probably am wasting a very good idea simply because I'm too lazy to finish it.
4018 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Over there ------->
Offline
Posted 9/1/08
When u watch an absolute anime treasure..... then you cant find any series to satisfy you like the way that anime did....
im still trying to find a good anime....

after you watch some so so anime watch "ef a tale of memories"


but ther still hope to cure my boredum... season 2 comes this oct.
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / indonesia
Offline
Posted 9/2/08
yes..spend a lot of my times..hehe..
Posted 9/2/08
yes. always. my mind always fluctuates between manga, anime, drama, and some other stuff. i can never pay attention to one thing at a time so i have "phases". right now im into anime.
217 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / japan
Offline
Posted 9/2/08
not yet
Posted 9/2/08
nope it is still funny
695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / canada
Offline
Posted 9/2/08
yah i always get tired of anime when I watch all the good anime and can't find anymore
1090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Deepest Edge of O...
Offline
Posted 9/2/08

yeh...when the anime got boring bec. of fillers and if the whole episodes are all bunch of talks
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.