Post Reply lay outs needed
Creator
4293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/31/08
i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time
Member
42145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / England
Offline
Posted 9/11/08
i can make layouts nyuu

just gave me a sec and i'll show ya
Member
24448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / MY HOUSE~
Offline
Posted 10/28/08
how do u make lay out?
Member
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 12/3/08

buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)
Creator
4293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/3/08

Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back
Member
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 12/3/08

buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D
Creator
4293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/3/08

Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D


thank u much appreciation
Member
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 12/3/08

buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D


thank u much appreciation


thats okay lol
i m gonna start now =] i jus got sum pic
Member
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 12/3/08

buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D


thank u much appreciation


here ya go =]
Creator
4293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/3/08

Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D


thank u much appreciation


here ya go =]


omg this is amazing i luv it
Member
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 12/4/08

buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:


Yuuya-chan wrote:


buttons24 wrote:

i under stand there are people who can't help with making the cards because there busy but they know how to make layouts and i wanna know if people r willing to make layout for the i.d. cards aka member ship card for the group so then from there on i can try doing the rest so if u read this and know how to make lay outs for member ship cards pleases if u aren't busy help out a little can go a long way thank u for your time


hey! can i make a layout 4 da group?? :O
(if yes, pls quote bak nee ;D)


yes u can but can u please make them different than sakuraeternal on the membership cards because i mean we don't need any replicas of the same layout but anyway thank u so much 4 helping out
p.s. i don't mind it u use the pictures that sakuraeternal uses just make the layout different thank u any questions please quote back


ohhh.... okay =] i will start doin it now... jus need 2 look 4 pics :D


thank u much appreciation


here ya go =]


omg this is amazing i luv it


heehee glad u like it =]
You must be logged in to post.