First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
WHICH MEMBER DO YOU LIKE THE MOST?
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under the seaa
Offline
Posted 9/28/08
ARGHH ARGHH it HAS to be nichh khunnieee HE IS SOOOO DAYUM CUTE.. but they are all very hot haha =D love the dancing from ALL

Junho looks soooo much like rain. if u put them both next to eachother i probably won't know which one is which haha ><

JAEBUM IS THE BESTESTESTESTESTEST dancer...i heart his dancing hehe
Member
236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United States
Offline
Posted 9/30/08
its between jaebum taec and junsu
love jaebum's awesome dance skills
taec's rap is so awesome
and i like junsu's voice
and they are all hot
1343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Philippines
Offline
Posted 10/10/08
so far I start liking Nickhun
and a half jaebum
and maybe slight wooyoung
Member
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / wonderland
Offline
Posted 10/13/08
nick khun
taek yeon
chan sung
jae bom

in order XD
584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/18/08
chansung caught my eye when i saw thier debut stage
i only watch hot blood after their debut XD
it was chansung's bun!
rofl i think its super adorable.
yeah now im crazy for him XD

and then nichkhun.he made me fangirl like crazy rolf
Member
313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/19/08
junsu! love his voice in only you
Member
2334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 10/22/08
my favourites are....
WOOYOUNG and CHANSUK!!!
both of them are so cute!
193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74
Offline
Posted 10/25/08
I noticed Junho first when I saw the MV :]
Member
7103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / far away with stars
Offline
Posted 10/28/08
NichKhun
he is so sweet + good & baby looking , and more than that , his English talking & speaking is so good ( not like the other koreans ^.^

then i like the rest
454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 10/30/08
JUNHO <3
Member
1681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / east of asia
Offline
Posted 11/2/08
NICHKHUN ftw!!!

and then Junsu and Chansung. so cute....
Member
272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Kansas, USA
Offline
Posted 11/5/08
it has got to be the man

JAEBUM!!!!!!!!!!!

just watch this clip and you will fall for him hard!!!!

http://jp.youtube.com/watch?v=w9m54x2KV2I

dang he is so smooth! and his body language just screams SEX!
Member
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / rep the bk!
Offline
Posted 11/6/08

smiile wrote:

dont really have a favorite. they blend into one, but there is 3 that i think is just godaweful hideous.


who?
Member
5308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Cebu City, Philip...
Offline
Posted 11/10/08
nichkhun!
Member
3113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere.
Offline
Posted 11/13/08
I started to like Nickhun first when I saw him in Golden Bell
Then I started to like Junsu and Jaebum
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.