Created by ocehC_lE
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Do You Say Online Abbreviations Out Loud?
9376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/10/08
nope...never
10853 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / over there
Offline
Posted 10/10/08
hmm.. Once or twice.
726 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Singapore
Offline
Posted 10/10/08 , edited 10/10/08
Never did, probably never will. I don't use abbreviations even when i'm typing online or messaging on the phone..
Posted 10/10/08
I've never even thought of saying them.
2294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Canada
Offline
Posted 10/10/08
Nope, don't say them out loud.
54351 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / TUMBLR
Offline
Posted 10/10/08
I never thought of saying them out loud.
I'd look stupid anyway lol
1975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / HOME
Offline
Posted 11/8/08
yes, i yell STFU quite randomly during class
220 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / 1234 Fake St., A...
Offline
Posted 11/8/08
I don't, but I do make it a point to smack my friends that do.
274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / S.K. Canada
Offline
Posted 11/8/08
I almost did once... But I told myself it was geeky and it scared me into never doing it again...
2212 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Ireland
Offline
Posted 11/9/08
Few times...I say lol out loud...
Posted 11/9/08
I never thought about it. I mean, I would write in abbreviations but saying it? idk. It would sound too weird coming out of my mouth. Lol.
Posted 11/9/08
sometimes
Posted 8/9/10
A few times. I only used omg though.
6641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/9/10
Yeah. Everyone says LOL in rl. It's like normal at our school. o__O
1928 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / California
Offline
Posted 8/9/10
I say brb as 'berb' sometimes, but that's about it. It's weird if you say 'lol' or 'rofl' in real life because you could just do what it actually means haha. But I wouldn't want to actually roll on the floor.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.