Post Reply Mystery Meme- just for fun!
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/3/08 , edited 9/11/08
1. There are 30 questions.
2. Next to each number, write only the name of the member who fits. ( members of KKMFK group only )
3. Answer one question with one name.
4. Don't tell the questions to anyone who isn't doing the meme

5. Post your answers here.
6. Leave me a message if you want the questions



The answers:

1. Shinou - torielisa17
2. Shinou torielisa17 and Saralegui oshie_46
3. tiggi ( i want to go to New Zealand! )
4. onnanoko108
5. i just dont know
6. torielisa17 (she started this anyway!)
7. Gisela - whitney511342 (because she's in the varsity )
8. Clow-sama (because she's a writer^_^)
9. Saralegui-oshie_46 (we do, sometimes)
10.aquathe (she's good with household chores,lol)
11. lol, who knows!
12. ellcee ( well the profile is definitely a beauty! )
13. Shinou-torielisa17 (she's the boss!)
14. Gwendal -gwendalvonlee (you can tell by the name, lol )
15. onnanoko108 (because she likes Yuuri so much!)
16. -Shizuka- ( just a feeling )
17. wolfhei (her avatar is always so cute^_^)
18. Gunter -deadly-heart ( because her avatar says "princess")
19. Saralegui-oshie_46 (she's very capable!)
20. ME!
21. Greta - AdAnis (well she is supportive!)
22. me i think!
23. Shinou- torielisa17 (she really is the boos in here!)
24. darkdeath07 (lol, just by the name!)
25. hahah maybe me!
26. hahah...i dont know
27. who doesnt?!
28. me, all characters lol
29. Saralegui-oshie_46 ( lol, most of us here are girls, so if i have to choose, i dont mind spending a day with her since we talk a lot )
30. Thank you for joining the group. Thank you for visiting and I hope you're enjoying your stay. Lets spread the love for KKM!


Daikenja here
Royalty
656 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/4/08
1. Shinou- torielisa17 i think.
2. Shinou - well she is the first person that i talk with since i enter the group
3. i'm happy with myself.. =)
4. Not sure..
5. hmm...i want to say a friend of mine but then she is not a KKMFK member
6. Definately Shinou
7. me..haha ^_^
8. Everyone in the group..
9. all the members..need to share my love to KKM with them.
10. Me..I just love them.
11. i need to ask many ppl to know that =).
12. yup..i do agree elcee is the one.
13. Shinou..everyone is waiting for her to online.
14.gwendalvonlee for sure...hahaha..the character really shows
15. anyone who apply as conrad..i juz love conrad cloth.. ^^
16. i can say me..for sure
17. me 2..nooo... i think Sara suites it..oshie_46
18. i am..well i'm princess Greta...hahaha =).
19. whitney511342 aka Sgt. Gisela..she seems to be very capable.
20. who knows????.
21. The great sage - daikenja-sama. sever29
22. can't think of one.
23. Shinou..the mastermind.
24. surely can't say the name..if not i'm dead!!.
25. Definitely not me.. .
26. i'll think of someone...later...
27. Every KKM fans..hahaha.
28. myself...though it's hard to find ppl that wear cosplay here.
29. Shinou..i want to get all the info about KKM and her loves towards KKM.
30. Everyone should take the test. It makes us think how much we reall know the group.. btw, i hope all of the KKM fan loves this group like i will always do...


Princess Greta has answered the Questions
Royalty
5626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / New Zealand
Offline
Posted 9/4/08
1.(Shinou) torielisa17
2.rbskydancer
3.anyone who gets good animes on tv
4. ?????
5.rbskydancer
6.(Princess Greta) AdAnis
7.(Sgt. Gisela) whitney511342
8.(Shinou) - torielisa17
9.(Daikenja) sever29
10.ME Tiggi
11.ME again (with things, I like ot own things LOL)
12.ellcee
13.(Shinou) torielisa17
14.Kyou_Bunny
15.mmmmm.....
16.(Daikenja) sever29
17.Shizuka
18.Kyou_Bunny
19.(Saralegui)-oshie_46
20.wolfhei
21.PASS
22.PASS
23.Shinou - torielisa17/ (Daikenja) sever29
24.S-E-C-R-E-T
25.(Shinou) torielisa17 (cause I was sudenced into this group by her - even if she don't know she did it LOL)
26.S-E-C-R-E-T
27.(Daikenja) sever29
28.(Princess Greeta) - AdAnis
29.S-E-C-R-E-T (24,26 & 29 are all the same person and because of 24 I cant say LOL)
30.This is fun but my head hurts now
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/4/08

AdAnis wrote:

1. Shinou- torielisa17 i think.
2. Shinou - well she is the first person that i talk with since i enter the group
3. i'm happy with myself.. =)
4. Not sure..
5. hmm...i want to say a friend of mine but then she is not a KKMFK member
6. Definately Shinou
7. me..haha ^_^
8. Everyone in the group..
9. all the members..need to share my love to KKM with them.
10. Me..I just love them.
11. i need to ask many ppl to know that =).
12. yup..i do agree elcee is the one.
13. Shinou..everyone is waiting for her to online.
14.gwendalvonlee for sure...hahaha..the character really shows
15. anyone who apply as conrad..i juz love conrad cloth.. ^^
16. i can say me..for sure
17. me 2..nooo... i think Sara suites it..oshie_46
18. i am..well i'm princess Greta...hahaha =).
19. whitney511342 aka Sgt. Gisela..she seems to be very capable.
20. who knows????.
21. The great sage - daikenja-sama. sever29
22. can't think of one.
23. Shinou..the mastermind.
24. surely can't say the name..if not i'm dead!!.
25. Definitely not me.. .
26. i'll think of someone...later...
27. Every KKM fans..hahaha.
28. myself...though it's hard to find ppl that wear cosplay here.
29. Shinou..i want to get all the info about KKM and her loves towards KKM.
30. Everyone should take the test. It makes us think how much we reall know the group.. btw, i hope all of the KKM fan loves this group like i will always do...


Princess Greta has answered the Questions



hahah thanks, i really do support this group!
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/5/08

tiggi wrote:

1.(Shinou) torielisa17
2.rbskydancer
3.anyone who gets good animes on tv
4. ?????
5.rbskydancer
6.(Princess Greta) AdAnis
7.(Sgt. Gisela) whitney511342
8.(Shinou) - torielisa17
9.(Daikenja) sever29
10.ME Tiggi
11.ME again (with things, I like ot own things LOL)
12.ellcee
13.(Shinou) torielisa17
14.Kyou_Bunny
15.mmmmm.....
16.(Daikenja) sever29
17.Shizuka
18.Kyou_Bunny
19.(Saralegui)-oshie_46
20.wolfhei
21.PASS
22.PASS
23.Shinou - torielisa17/ (Daikenja) sever29
24.S-E-C-R-E-T
25.(Shinou) torielisa17 (cause I was sudenced into this group by her - even if she don't know she did it LOL)
26.S-E-C-R-E-T
27.(Daikenja) sever29
28.(Princess Greeta) - AdAnis
29.S-E-C-R-E-T (24,26 & 29 are all the same person and because of 24 I cant say LOL)
30.This is fun but my head hurts now


Now im curious about your answers to 24,26, & 29!...common, spill! hahahah...and yeah we can stay up all night talking! its my favorite time of the day^_^

Knight
480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Malaysia
Offline
Posted 9/5/08
okay... now my turn

1. she's very lucky-- shinou heika Torielisa17
2. jackerpie (hehe anna )
3. hmm... whitney511342
4. kuromimi22
5. me myself
6. of coz shinou heika, who else
7. let me think... me again?
8. all mazoku, half human-half mazoku, and human
9. daikenja sever29
10. niecah... peaceV
11. erm okay... i choose ME again...hahaha.
12. my opinion hmm... Inains----nice photo
13. i knw this one----> shinou heika, again .... (wow... u r too famous heika,haha)
14. now im curious...why ME?
15. same as AdAnis ^^

now im getting excited.it's great!

16. i dunno heheh sorry...
17. alexwithcandy--- really suit the name
18. our princess Greta again,,, AdAnis
19. too many to mention. can i pick more than 3 ppls pls?
20. okay ME again..huh
21. no idea
22. okay pass
23. no need to mention . just the same answer as everyone lol
24. well...
25. okay obviously,it's not gonna be ME
26. ahahha no idea
27. Gunter for sure--- deadly-heart
28. how about sararegi heika? oshie_46
29. neji08 --- i love JaeJoong!!!!
30. spread love to KKMFK, minna! gambate!
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/6/08

gwendalvonlee wrote:

okay... now my turn

1. she's very lucky-- shinou heika Torielisa17
2. jackerpie (hehe anna )
3. hmm... whitney511342
4. kuromimi22
5. me myself
6. of coz shinou heika, who else
7. let me think... me again?
8. all mazoku, half human-half mazoku, and human
9. daikenja sever29
10. niecah... peaceV
11. erm okay... i choose ME again...hahaha.
12. my opinion hmm... Inains----nice photo
13. i knw this one----> shinou heika, again .... (wow... u r too famous heika,haha)
14. now im curious...why ME?
15. same as AdAnis ^^

now im getting excited.it's great!

16. i dunno heheh sorry...
17. alexwithcandy--- really suit the name
18. our princess Greta again,,, AdAnis
19. too many to mention. can i pick more than 3 ppls pls?
20. okay ME again..huh
21. no idea
22. okay pass
23. no need to mention . just the same answer as everyone lol
24. well...
25. okay obviously,it's not gonna be ME
26. ahahha no idea
27. Gunter for sure--- deadly-heart
28. how about sararegi heika? oshie_46
29. neji08 --- i love JaeJoong!!!!
30. spread love to KKMFK, minna! gambate!



#14, hahah...even your avatar is very manly!...i think it fits perfectly, in a very good way :D

Maou
4294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Blood Pledge Castle
Offline
Posted 9/6/08
1. Hmm.
2. server29 and oshie 46 they were with in begining and thanks to them for all the this alot of this here
3. Don't know I be up for anyone so can something new
4.Not member of them o do support who would dare hare them so innocent... :(.... but oh agree onnako108 I can see it.
5. Oh you have know idea how much chatterbox I am and especially online and on kkm I seem to use the wall for own chatbox.
6. we hmm.... I don't I like to say myself wow I do seems to have alot of those. You wouldn't believe so things i came up with some times wonder if didn't like to write would write some stories out. My favorite that had do for assigment was my fiction story of prinncess who marries here cat. :O
7.(Sgt. Gisela) whitney511342
8. Ofcoure all of you
9.darkdeath07 will I ussally on at night talk to this person alot oh and lokitrickers too.
10. well I think do fine job because be enjoy same things as them.
11. don't know (?.?)
12. whitney511342 here artwork leaves me stare of amazment
13. Server29 the amazing member who keep everything stable and functioning.
14.Hmm okie I got stumped ...moving on
15. skiped I really need to talk people more :0 I need to know more people
16.(Daikenja) sever29 a true leader
17. I know there some one let me think on it. (?.O.?)
18. whitney511342 just feels princess like
19.great sage and sara wow how would thing been done without them. brings me shame... cause so awesome.
20. I think I do.
21. don't what question means
22.not here either
23. well I see know one I like to see people as equal more think anything, although time when leader is needed I see know one on the top just help other up a step.
24. myself... I tend to get on my nerves wait am crazy just kidding I think better to talk things through and come with comprise.
25. don't but kyou kara maou sure brought alot of us togther. oh and gwendal knitting I love them.
26. hmm... got no clue .
27.(Daikenja) sever29 loves this group alot glad she here.
28.well oh this one hmm... oshie_46 yeah and darkdeath07. well its sound fun with more people so alot of people.
29. not member but character gunter are personility are to simlar that really scary. wait shinnou too because first he hot and he got great personility that really brought a nation together. ( shinnou the movie seriously wishing for)
30.You all great and glad your here I know this place going to be best cause you all are here.

Noble
18723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 9/6/08
My turn ......

1. Shinou torielisa17
2. ti-chan
3. I'm happy with being me
4. Any member of the KKMFK that are just in love with the KKM animals
5. I am once i get going
6. Shinou torielisa
7. tiggi
8. All of the staff
9. Any one who wants to talk
10. Me
11. Could be any KKMFK member with lots of love i their heart
12. kawaii13 (her name says it all)
13. Daikenja sever29
14. Skipping question
15. Sararegi oshie_46(cause she loves Sararegi)
16. Daikenja [uer]sever29

17. Skipping question
18. Greta AdAnis
19. All staff (especially Daikenja sever29)
20. Me
21. The what??
22. The what??
23. Shinou torielisa17 & Daikenja sever29
24. Umm......next question please
25. Not me *thinking*.......
26. Haven't the slightest idea
27. Everyone does....or at least they should
28. All of the staff as their character
29. Well he's not a KKMFK member and now he even left CR
30. This is verry fun ...but now my head is spinning
Royalty
8317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Sho Shimaron Castle
Offline
Posted 9/11/08 , edited 9/11/08
1. Daikenja san sever29
2. torielisa17 and sever29. I love them both! They were with me from the beginning of this group^^
3. No one
4. Have no idea for the specific person. But, I do!
5. Lady Celi tiggi
6. shinou heika!! torielisa17
7. hmmm
8. ti-chan
9. Of course Daikenja san!! sever29 she just like my sister^^ haha..
10. HHHmmmmm, have no idea with this.. definitely not me!! I don’t like children, they’re so annoying^_^
11. deadly-heart by the name^_^
12. hmmm, I thinkLokou^_^
13. whitney511342Gisela san…
14. maybe Clow-sama , I think she’s girly.. but I don’t know , just my feeling^^
15. ME!! Haha, I just want to look my self as sararegi
16. Maou heika torielisa17
17. hhmm, I don’t know…
18. me again^^, cause I’m king sara^^
19. Daikenja sama!! I amazed with her skill at paperwork!! And also her responsibility .. the conclusion is , she is capable..sever29
20. I think me again, well I have many different view of anything from many people
21. next---->
22. next---->
23. shinou heika torielisa17 and daikenja sever29
24. hahahahahaha
25. me…
26. YOU!!! Lol
27. princess greta Adanis I think..
28. Actually me, but I wanna see Daikenja sever 29
29. Same here daikenja san!! I’ll choose You!! sever 29
30. Just wanna say thanks to all of you, for joining this group. Glad to have you here^^



-----King Saralegui here-----
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/16/08

torielisa17 wrote:

1. Hmm.
2. server29 and oshie 46 they were with in begining and thanks to them for all the this alot of this here
3. Don't know I be up for anyone so can something new
4.Not member of them o do support who would dare hare them so innocent... :(.... but oh agree onnako108 I can see it.
5. Oh you have know idea how much chatterbox I am and especially online and on kkm I seem to use the wall for own chatbox.
6. we hmm.... I don't I like to say myself wow I do seems to have alot of those. You wouldn't believe so things i came up with some times wonder if didn't like to write would write some stories out. My favorite that had do for assigment was my fiction story of prinncess who marries here cat. :O
7.(Sgt. Gisela) whitney511342
8. Ofcoure all of you
9.darkdeath07 will I ussally on at night talk to this person alot oh and lokitrickers too.
10. well I think do fine job because be enjoy same things as them.
11. don't know (?.?)
12. whitney511342 here artwork leaves me stare of amazment
13. Server29 the amazing member who keep everything stable and functioning.
14.Hmm okie I got stumped ...moving on
15. skiped I really need to talk people more :0 I need to know more people
16.(Daikenja) sever29 a true leader
17. I know there some one let me think on it. (?.O.?)
18. whitney511342 just feels princess like
19.great sage and sara wow how would thing been done without them. brings me shame... cause so awesome.
20. I think I do.
21. don't what question means
22.not here either
23. well I see know one I like to see people as equal more think anything, although time when leader is needed I see know one on the top just help other up a step.
24. myself... I tend to get on my nerves wait am crazy just kidding I think better to talk things through and come with comprise.
25. don't but kyou kara maou sure brought alot of us togther. oh and gwendal knitting I love them.
26. hmm... got no clue .
27.(Daikenja) sever29 loves this group alot glad she here.
28.well oh this one hmm... oshie_46 yeah and darkdeath07. well its sound fun with more people so alot of people.
29. not member but character gunter are personility are to simlar that really scary. wait shinnou too because first he hot and he got great personility that really brought a nation together. ( shinnou the movie seriously wishing for)
30.You all great and glad your here I know this place going to be best cause you all are here.



too much praise! im so flustered!!!...hahaha
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/16/08

whitney511342 wrote:

My turn ......

1. Shinou torielisa17
2. ti-chan
3. I'm happy with being me
4. Any member of the KKMFK that are just in love with the KKM animals
5. I am once i get going
6. Shinou torielisa
7. tiggi
8. All of the staff
9. Any one who wants to talk
10. Me
11. Could be any KKMFK member with lots of love i their heart
12. kawaii13 (her name says it all)
13. Daikenja sever29
14. Skipping question
15. Sararegi oshie_46(cause she loves Sararegi)
16. Daikenja [uer]sever29

17. Skipping question
18. Greta AdAnis
19. All staff (especially Daikenja sever29)
20. Me
21. The what??
22. The what??
23. Shinou torielisa17 & Daikenja sever29
24. Umm......next question please
25. Not me *thinking*.......
26. Haven't the slightest idea
27. Everyone does....or at least they should
28. All of the staff as their character
29. Well he's not a KKMFK member and now he even left CR
30. This is verry fun ...but now my head is spinning


That would be fun if we can all dress up as our characters
Great Sage
7502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 9/16/08

oshie_46 wrote:

1. Daikenja san sever29
2. torielisa17 and sever29. I love them both! They were with me from the beginning of this group^^
3. No one
4. Have no idea for the specific person. But, I do!
5. Lady Celi tiggi
6. shinou heika!! torielisa17
7. hmmm
8. ti-chan
9. Of course Daikenja san!! sever29 she just like my sister^^ haha..
10. HHHmmmmm, have no idea with this.. definitely not me!! I don’t like children, they’re so annoying^_^
11. deadly-heart by the name^_^
12. hmmm, I thinkLokou^_^
13. whitney511342Gisela san…
14. maybe Clow-sama , I think she’s girly.. but I don’t know , just my feeling^^
15. ME!! Haha, I just want to look my self as sararegi
16. Maou heika torielisa17
17. hhmm, I don’t know…
18. me again^^, cause I’m king sara^^
19. Daikenja sama!! I amazed with her skill at paperwork!! And also her responsibility .. the conclusion is , she is capable..sever29
20. I think me again, well I have many different view of anything from many people
21. next---->
22. next---->
23. shinou heika torielisa17 and daikenja sever29
24. hahahahahaha
25. me…
26. YOU!!! Lol
27. princess greta Adanis I think..
28. Actually me, but I wanna see Daikenja sever 29
29. Same here daikenja san!! I’ll choose You!! sever 29
30. Just wanna say thanks to all of you, for joining this group. Glad to have you here^^



-----King Saralegui here-----


hahaha...i wonder who is that person @ 26?! common spill!...lol , If I will ever visit your country ,we will definitely go out, you'll show me around okie


Royalty
8317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Sho Shimaron Castle
Offline
Posted 9/17/08
haha... of Course Daikenja san, i'll show you around^_^
Half-mazoku/Half-Human
759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / well,in front of...
Offline
Posted 9/18/08
1. Shinou - torielisa17
2. sachikozono
3. dunno
4. dunno any1
5. i just dont know
6. torielisa17 (she started this anyway!)
7. Gisela - whitney511342 (because she's in the varsity )
8.dunno
9. torielisa17
10.dunno
11. how bout' you
12. sachikozono and AnNaYel
13. Shinou-torielisa17 (she's the boss!)
14. Daikenja san sever29
15. dunno
16. dunno
17. ME!!!!!!!!!!!!!!
18. Greta AdAnis
19. dunno
20. daikenja sever29
21. wat does it mean?????
22. cant understand......very dumb..........
23. Shinou - torielisa17
24. dunno but i know some1 who doesn't use crunchyroll
25. i'm very dumb......can't understad
26. no1
27. no1 in this world
28. sachikozono, AnNaYel and -shaira-
29. no1 not that type......
30. Love this group........wish you luck............Shinou and every1 else..........and enjoy every1......(^_^)
You must be logged in to post.